View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 16:34



Reply to topic  [ 16 posts ] 
Fender Telecaster Classic 
Author Message
User avatar

Joined: 13 Aug 2004, 10:46
Posts: 2001
Location: Göteborg
Post Fender Telecaster Classic
Någon som har en Fender Telecaster Classic (Japan eller Mexico) till salu? <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>

Är intresserad av de flesta men de mest intressanta är ändå en vit 60´s tele eller en svart custom ´62.


19 Jul 2006, 10:01
Profile
User avatar

Joined: 03 Dec 2002, 21:30
Posts: 18992
Location: Södra sthlm SWISH
Post 
Jag har en sprillans svart Custom 62 med Texas specials. Crafted in Japan år 2005 och i min ägo från start. Oerhört lite använd. Kan ev säljas för 6000 om jag lyckas skilja mig från den. MAila mig i så fall (kan inte svara förrän på fredag iofs)

-----------------

<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong


19 Jul 2006, 10:26
Profile WWW
User avatar

Joined: 13 Aug 2004, 10:46
Posts: 2001
Location: Göteborg
Post 
Joshunznera - Du har mail. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>


19 Jul 2006, 10:32
Profile
User avatar

Joined: 13 Aug 2004, 10:46
Posts: 2001
Location: Göteborg
Post 
Joshunzera - Du har mail igen. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle>


30 Jul 2006, 16:15
Profile
User avatar

Joined: 13 Aug 2004, 10:46
Posts: 2001
Location: Göteborg
Post 
Fast om du inte har kvar den längre så får jag väl skylla mig själv antar jag. <img src=icon_smile_shy.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle>


30 Jul 2006, 20:36
Profile
User avatar

Joined: 03 Dec 2002, 21:30
Posts: 18992
Location: Södra sthlm SWISH
Post 
jorå den är kvar, men mailen studsar hos dig..

-----------------

<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong


31 Jul 2006, 08:49
Profile WWW
User avatar

Joined: 13 Aug 2004, 10:46
Posts: 2001
Location: Göteborg
Post 
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
jorå den är kvar, men mailen studsar hos dig..
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Mail tillbaks. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>


31 Jul 2006, 09:18
Profile
User avatar

Joined: 03 Dec 2002, 21:30
Posts: 18992
Location: Södra sthlm SWISH
Post 
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
jorå den är kvar, men mailen studsar hos dig..
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Mail tillbaks. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>


<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

det ser ut som att mailen till dig inte kommer fram. Om du inte fått ngt mail kan du ringa mig på: noll sju noll tre 858580

-----------------

<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong


31 Jul 2006, 09:29
Profile WWW
User avatar

Joined: 13 Aug 2004, 10:46
Posts: 2001
Location: Göteborg
Post 
Oj knepigt...men det kanske dyker upp om en stund.


31 Jul 2006, 09:37
Profile
User avatar

Joined: 13 Aug 2004, 10:46
Posts: 2001
Location: Göteborg
Post 
Så...nu har du mail i lådan igen. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>


31 Jul 2006, 10:24
Profile
User avatar

Joined: 03 Dec 2002, 21:30
Posts: 18992
Location: Södra sthlm SWISH
Post 
Såja, case closed. Mycket meddelanden om mail blev det <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

Och för er som är nyfikna av er: en Tele mindre hos Josh

-----------------

<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong


31 Jul 2006, 10:48
Profile WWW

Joined: 01 Mar 2003, 15:54
Posts: 8432
Location: Stockholm
Post 
Hm... då kan jag passa på att kladda lite i tråden, och uttrycka min förvåning... jag trodde aldrig att du skulle sälja den där... grattis Toadnfro.... det där är nog en kanongura, om man gillar teles...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>


31 Jul 2006, 11:43
Profile
User avatar

Joined: 13 Aug 2004, 10:46
Posts: 2001
Location: Göteborg
Post 
Det känns jättebra måste jag säga, har länge drömt om en sådan där.

Jag får väl trösta Josh med att den kommer till att bra hem. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>


31 Jul 2006, 11:56
Profile
User avatar

Joined: 03 Dec 2002, 21:30
Posts: 18992
Location: Södra sthlm SWISH
Post 
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Hm... då kan jag passa på att kladda lite i tråden, och uttrycka min förvåning... jag trodde aldrig att du skulle sälja den där... grattis Toadnfro.... det där är nog en kanongura, om man gillar teles...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

jag hade ju två likadana, så SÅÅÅ svårt var det ju inte att sälja <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

-----------------

<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong


31 Jul 2006, 12:06
Profile WWW
User avatar

Joined: 13 Aug 2004, 10:46
Posts: 2001
Location: Göteborg
Post 
Oki, så du har kvar den andra alltså?


31 Jul 2006, 14:06
Profile
User avatar

Joined: 13 Aug 2004, 10:46
Posts: 2001
Location: Göteborg
Post 
Jag måste säga att tankarna går till en sån här när jag kollar på gitarren. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

<img src="http://img1.travelblog.org/Photos/12674/59158/f/342070-Dad-and-Guiness-0.jpg" border=0>


31 Jul 2006, 16:12
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 16 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.