| Author |
Message |
|
toandfro
Joined: 13 Aug 2004, 10:46 Posts: 2001 Location: Göteborg
|
 Fender Telecaster Classic
Någon som har en Fender Telecaster Classic (Japan eller Mexico) till salu? <img src=icon_smile_tongue.gif border=0 align=middle>
Är intresserad av de flesta men de mest intressanta är ändå en vit 60´s tele eller en svart custom ´62.
|
| 19 Jul 2006, 10:01 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
Jag har en sprillans svart Custom 62 med Texas specials. Crafted in Japan år 2005 och i min ägo från start. Oerhört lite använd. Kan ev säljas för 6000 om jag lyckas skilja mig från den. MAila mig i så fall (kan inte svara förrän på fredag iofs)
-----------------
<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong
|
| 19 Jul 2006, 10:26 |
|
 |
|
toandfro
Joined: 13 Aug 2004, 10:46 Posts: 2001 Location: Göteborg
|
Joshunznera - Du har mail. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>
|
| 19 Jul 2006, 10:32 |
|
 |
|
toandfro
Joined: 13 Aug 2004, 10:46 Posts: 2001 Location: Göteborg
|
Joshunzera - Du har mail igen. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_blush.gif border=0 align=middle>
|
| 30 Jul 2006, 16:15 |
|
 |
|
toandfro
Joined: 13 Aug 2004, 10:46 Posts: 2001 Location: Göteborg
|
Fast om du inte har kvar den längre så får jag väl skylla mig själv antar jag. <img src=icon_smile_shy.gif border=0 align=middle><img src=icon_smile_sad.gif border=0 align=middle>
|
| 30 Jul 2006, 20:36 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
jorå den är kvar, men mailen studsar hos dig..
-----------------
<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong
|
| 31 Jul 2006, 08:49 |
|
 |
|
toandfro
Joined: 13 Aug 2004, 10:46 Posts: 2001 Location: Göteborg
|
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> jorå den är kvar, men mailen studsar hos dig.. <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Mail tillbaks. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>
|
| 31 Jul 2006, 09:18 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> <BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> jorå den är kvar, men mailen studsar hos dig.. <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Mail tillbaks. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
det ser ut som att mailen till dig inte kommer fram. Om du inte fått ngt mail kan du ringa mig på: noll sju noll tre 858580
-----------------
<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong
|
| 31 Jul 2006, 09:29 |
|
 |
|
toandfro
Joined: 13 Aug 2004, 10:46 Posts: 2001 Location: Göteborg
|
Oj knepigt...men det kanske dyker upp om en stund.
|
| 31 Jul 2006, 09:37 |
|
 |
|
toandfro
Joined: 13 Aug 2004, 10:46 Posts: 2001 Location: Göteborg
|
Så...nu har du mail i lådan igen. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>
|
| 31 Jul 2006, 10:24 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
Såja, case closed. Mycket meddelanden om mail blev det <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>
Och för er som är nyfikna av er: en Tele mindre hos Josh
-----------------
<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong
|
| 31 Jul 2006, 10:48 |
|
 |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
Hm... då kan jag passa på att kladda lite i tråden, och uttrycka min förvåning... jag trodde aldrig att du skulle sälja den där... grattis Toadnfro.... det där är nog en kanongura, om man gillar teles...
<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>
|
| 31 Jul 2006, 11:43 |
|
 |
|
toandfro
Joined: 13 Aug 2004, 10:46 Posts: 2001 Location: Göteborg
|
Det känns jättebra måste jag säga, har länge drömt om en sådan där.
Jag får väl trösta Josh med att den kommer till att bra hem. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>
|
| 31 Jul 2006, 11:56 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Hm... då kan jag passa på att kladda lite i tråden, och uttrycka min förvåning... jag trodde aldrig att du skulle sälja den där... grattis Toadnfro.... det där är nog en kanongura, om man gillar teles...
<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0> <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
jag hade ju två likadana, så SÅÅÅ svårt var det ju inte att sälja <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>
-----------------
<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong
|
| 31 Jul 2006, 12:06 |
|
 |
|
toandfro
Joined: 13 Aug 2004, 10:46 Posts: 2001 Location: Göteborg
|
Oki, så du har kvar den andra alltså?
|
| 31 Jul 2006, 14:06 |
|
 |
|
toandfro
Joined: 13 Aug 2004, 10:46 Posts: 2001 Location: Göteborg
|
Jag måste säga att tankarna går till en sån här när jag kollar på gitarren. <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>
<img src="http://img1.travelblog.org/Photos/12674/59158/f/342070-Dad-and-Guiness-0.jpg" border=0>
|
| 31 Jul 2006, 16:12 |
|
|