View unanswered posts | View active topics It is currently 22 Jun 2026, 21:19



Reply to topic  [ 10 posts ] 
Tung metallyxa m aktiva mickar? 
Author Message

Joined: 21 Jan 2006, 20:59
Posts: 7
Post Tung metallyxa m aktiva mickar?
Hepp

Suget är tydligt efter tung metallyxa med attack. Trevligt vore t ex Charvel/Jackson med EMG 81 aktiva mickar... Seriösa förslag under 4000 SEK?


27 Jan 2006, 23:56
Profile
User avatar

Joined: 12 Aug 2002, 11:26
Posts: 4579
Location: Västra Mälardalen
Post 
Är du berusad?

Det skall vara en vintage telecaster vid din ålder!<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

/Bilton
"Arbete främjar hälsa och välstånd och förhindrar många tillfällen till synd!" -Martin Luther


28 Jan 2006, 00:41
Profile

Joined: 21 Jan 2006, 20:59
Posts: 7
Post 
En dylikt påhopp är under min värdighet att besvara ; ) Ett breddat sinne ger breddade möjligheter. Efter mindre än ett par år som gitarrägare kan jag inte annat är reflektera över frågan på annat vis än som medelålders musiker. Då blir svaret att valet av vapen är avhängigt den förväntade striden - och stt den som endast äger en hammare tenderar att se alla problem som en spik... - KÖP FLER GITARRER!

Mvh/O C Wannabeguitarist


28 Jan 2006, 01:20
Profile
User avatar

Joined: 10 Aug 2002, 10:34
Posts: 2274
Location: Söderhamn
Post 
Kolla här: http://www.ovenholm.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8161

För 3500kr är den bara din.

----------------------------
<font color=green><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id=green>


28 Jan 2006, 04:30
Profile WWW

Joined: 04 Aug 2004, 12:57
Posts: 2604
Location:
Post 
brorsan har en svart charvel mod4(tror jag det var) den är här hos mig nu. Tycker den låter gött, aktiv elektronik. Tror han funderat på att sälja den. Ser ut såhär:
<img src="http://www.secondhandmusic.se/product_images/G496.jpg" border=0>


28 Jan 2006, 11:11
Profile ICQ WWW

Joined: 07 Feb 2006, 10:49
Posts: 55
Post 
Hej jag har gitarrsom jag kanske borde sälja då jag bara använder min ESP eclipse.

En BC rich warlock mick7 ( HATE )med emg 81/85 set på.
Mycket hårdare en så här blir det inte

<img src="http://www.stateoffartmetalstore.nl/images/E_art209_3.jpg" border=0>

Men den kan jag inte släppa under 7000:- den kostade över nio och mickarna gick på 4000:-.

Så den är väl lite dyr för dig, å egentligen vill jag ju inte sälja den heller.


08 Feb 2006, 22:28
Profile

Joined: 21 Jan 2006, 20:59
Posts: 7
Post 
Öööhhhh...ja? Men även om den egentligen inte är till salu, och i så fall ändå för dyr, så är jag impad. Den inte bara ser inte bara tung ut, utan rent av....skarp kanske?


06 Mar 2006, 20:20
Profile

Joined: 07 Feb 2006, 10:49
Posts: 55
Post 
Ja den är stentung, låter åt att den kanske måste säljas dock.


07 Mar 2006, 22:28
Profile

Joined: 05 Jan 2006, 16:56
Posts: 39
Post 
EMG 81/85 setet går väl ändå inte på 4k ? :S

http://www.thomann.de/thoiw5_emg_zakk_w ... dinfo.html


11 Mar 2006, 14:12
Profile

Joined: 07 Feb 2006, 10:49
Posts: 55
Post 
Köpte dem i sverige och fick dom inlödda för den pengen. Men det var ju ruskigt billigt det där på Thomann


11 Mar 2006, 15:46
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 10 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 46 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.