| Author |
Message |
|
canman
Joined: 21 Jan 2006, 20:59 Posts: 7
|
 Tung metallyxa m aktiva mickar?
Hepp
Suget är tydligt efter tung metallyxa med attack. Trevligt vore t ex Charvel/Jackson med EMG 81 aktiva mickar... Seriösa förslag under 4000 SEK?
|
| 27 Jan 2006, 23:56 |
|
 |
|
Bilton
Joined: 12 Aug 2002, 11:26 Posts: 4579 Location: Västra Mälardalen
|
Är du berusad?
Det skall vara en vintage telecaster vid din ålder!<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
/Bilton "Arbete främjar hälsa och välstånd och förhindrar många tillfällen till synd!" -Martin Luther
|
| 28 Jan 2006, 00:41 |
|
 |
|
canman
Joined: 21 Jan 2006, 20:59 Posts: 7
|
En dylikt påhopp är under min värdighet att besvara ; ) Ett breddat sinne ger breddade möjligheter. Efter mindre än ett par år som gitarrägare kan jag inte annat är reflektera över frågan på annat vis än som medelålders musiker. Då blir svaret att valet av vapen är avhängigt den förväntade striden - och stt den som endast äger en hammare tenderar att se alla problem som en spik... - KÖP FLER GITARRER!
Mvh/O C Wannabeguitarist
|
| 28 Jan 2006, 01:20 |
|
 |
|
Skavis
Joined: 10 Aug 2002, 10:34 Posts: 2274 Location: Söderhamn
|
Kolla här: http://www.ovenholm.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8161För 3500kr är den bara din. ---------------------------- <font color=green><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id=green>
|
| 28 Jan 2006, 04:30 |
|
 |
|
knedy
Joined: 04 Aug 2004, 12:57 Posts: 2604 Location:
|
brorsan har en svart charvel mod4(tror jag det var) den är här hos mig nu. Tycker den låter gött, aktiv elektronik. Tror han funderat på att sälja den. Ser ut såhär: <img src="http://www.secondhandmusic.se/product_images/G496.jpg" border=0>
|
| 28 Jan 2006, 11:11 |
|
 |
|
hansjohnny
Joined: 07 Feb 2006, 10:49 Posts: 55
|
Hej jag har gitarrsom jag kanske borde sälja då jag bara använder min ESP eclipse.
En BC rich warlock mick7 ( HATE )med emg 81/85 set på. Mycket hårdare en så här blir det inte
<img src="http://www.stateoffartmetalstore.nl/images/E_art209_3.jpg" border=0>
Men den kan jag inte släppa under 7000:- den kostade över nio och mickarna gick på 4000:-.
Så den är väl lite dyr för dig, å egentligen vill jag ju inte sälja den heller.
|
| 08 Feb 2006, 22:28 |
|
 |
|
canman
Joined: 21 Jan 2006, 20:59 Posts: 7
|
Öööhhhh...ja? Men även om den egentligen inte är till salu, och i så fall ändå för dyr, så är jag impad. Den inte bara ser inte bara tung ut, utan rent av....skarp kanske?
|
| 06 Mar 2006, 20:20 |
|
 |
|
hansjohnny
Joined: 07 Feb 2006, 10:49 Posts: 55
|
Ja den är stentung, låter åt att den kanske måste säljas dock.
|
| 07 Mar 2006, 22:28 |
|
 |
|
Rocke
Joined: 05 Jan 2006, 16:56 Posts: 39
|
|
| 11 Mar 2006, 14:12 |
|
 |
|
hansjohnny
Joined: 07 Feb 2006, 10:49 Posts: 55
|
Köpte dem i sverige och fick dom inlödda för den pengen. Men det var ju ruskigt billigt det där på Thomann
|
| 11 Mar 2006, 15:46 |
|
|