View unanswered posts | View active topics It is currently 25 Jun 2026, 17:58



Reply to topic  [ 22 posts ] 
Grattis på födelsedagen Gunnar! 
Author Message
User avatar

Joined: 28 Dec 2007, 20:55
Posts: 4881
Location: Mönsterås
Post Grattis på födelsedagen Gunnar!
Nu fyller du visseligen inte jämt, men som en av dom som bidrar mycket till forumet, tycker jag ändå du förtjänar ett grattis på din födelsedag!

_________________
Hälsningar
Owe Johnson


10 Apr 2012, 14:07
Profile
User avatar

Joined: 27 Jan 2011, 04:34
Posts: 686
Location: Göteborg
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Där får jag nog också passa på att gratulera, speciellt då jag precis fått gunnarhjälp. :)

_________________
/Anders


10 Apr 2012, 14:22
Profile WWW
User avatar

Joined: 25 Oct 2009, 22:45
Posts: 565
Location: Trollhättan
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Jag och min 2203 gratulerar åxå..

_________________
//Kucera


10 Apr 2012, 14:55
Profile
User avatar

Joined: 11 Nov 2004, 22:59
Posts: 3783
Location: Stockholm Sweden
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Tack tack grabbar Image !
37 är nu ingen ålder att tala om. Eller om det var något annat primtal denna gång. Minnet sviker...
/Gunnar


10 Apr 2012, 15:24
Profile
User avatar

Joined: 02 Mar 2003, 23:01
Posts: 1934
Location: Bollnäs
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis Gunnar!

_________________
/Sixten

http://www.edgaraudio.se
http://www.facebook.com/EdgarAudio
http://edgaraudio.se/tubes/impact.htm
http://edgaraudio.se/tubes/Hagstrom/Renovera310.htm


10 Apr 2012, 15:42
Profile WWW
User avatar

Joined: 07 Sep 2009, 11:20
Posts: 2875
Location: Falköping
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis Gunnar! Har sugit åt mig möcke bra som du publicerat här på Bojen.

/Mats

_________________
"Vägren upphör" Lite ålderdomlig uppmaning om att inte lägga av, som jag ibland ser vid sidan av vägen.


10 Apr 2012, 17:50
Profile

Joined: 07 Jul 2008, 21:34
Posts: 223
Location:
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis Gunnar!

_________________
/Stefan


10 Apr 2012, 18:19
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 07 Sep 2008, 11:14
Posts: 7492
Location: Götelaborg
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis Gunnar.

_________________
jesper@by-racing.se
Racing amps-like having bacon...for your ears.


10 Apr 2012, 19:26
Profile
User avatar

Joined: 09 Jun 2008, 15:15
Posts: 148
Location: Hässelby/Linköping
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Quote:
Tack tack grabbar !
37 är nu ingen ålder att tala om. Eller om det var något annat primtal denna gång. Minnet sviker...
/Gunnar


Hjärtliga gratulationer! Har en moster som fyllt 29 i rätt många år nu :shock: .

Jonas


10 Apr 2012, 19:30
Profile
User avatar

Joined: 27 Dec 2007, 21:55
Posts: 2892
Location: Uppsala
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis då, men ska det vara födelsedagshyllningar varenda år :| :|
Blir en del om man säger...... :shock: :mrgreen:


10 Apr 2012, 19:56
Profile
User avatar

Joined: 11 Nov 2009, 00:33
Posts: 1034
Location: Falun
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Man får gratulera!

_________________
https://www.facebook.com/hermanssonamplification
http://emaushenric.benesser.se
http://www.benesser.se


10 Apr 2012, 20:26
Profile WWW
User avatar

Joined: 27 Aug 2009, 14:20
Posts: 873
Location: Stockholmsområdet
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis Gunnar!!

Hoppas du unnat dig nåt ballt på gitarrfronten... :wink:

Hälsningar
Jonas

_________________
"Jamen, lite coola rockriff sitter aldrig fel"


10 Apr 2012, 22:28
Profile

Joined: 27 Dec 2007, 20:19
Posts: 242
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis unge man, må inga elektrolyter smälla dina fingrar!


10 Apr 2012, 22:36
Profile

Joined: 12 Jun 2005, 04:28
Posts: 909
Location: Estocolmo
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis Gunnar!

(Men inte är det väl ett primtal denna gång?)

/Uffe

_________________
- The Mayor of Simpleton -

http://www.guitarlabs.se


10 Apr 2012, 22:48
Profile WWW

Joined: 02 Jan 2008, 13:09
Posts: 2743
Location: Sverige: Skåne: Ystad.
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis Gunnar!

Kör ett födelsedagsriff på 2203'an nu :D

_________________
http://www.voodooaudio.se


10 Apr 2012, 22:54
Profile
User avatar

Joined: 11 Nov 2004, 22:59
Posts: 3783
Location: Stockholm Sweden
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
rudmark wrote:
Grattis då, men ska det vara födelsedagshyllningar varenda år :| :|
Blir en del om man säger...... :shock: :mrgreen:


Nä, den här "påskuppståndelsen" är väl mer passande för han i bibeln....
Nåja, det var inte mycket till ståhej förra året när man klev över till dö-halvan, men det tas ju igen med råge nu. Tack tack för uppmärksamheten!
/Gunnar


10 Apr 2012, 23:32
Profile

Joined: 05 Jun 2005, 11:18
Posts: 1501
Location: Knivsta
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis!


10 Apr 2012, 23:40
Profile
User avatar

Joined: 28 Oct 2008, 10:42
Posts: 444
Location: Varberg
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis Izzy! 8)

_________________
Mot Sherwoodskogen ->


11 Apr 2012, 11:24
Profile

Joined: 21 Nov 2002, 17:42
Posts: 3184
Location: I hjärtat av Norrbotten
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis!


11 Apr 2012, 12:09
Profile
User avatar

Joined: 07 Jan 2008, 16:03
Posts: 1653
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis!

_________________
/Tom-Andrew

Låter det bra så är det antagligen bra...


11 Apr 2012, 20:52
Profile
User avatar

Joined: 27 Feb 2003, 13:54
Posts: 419
Location:
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis Gunnar! :D

Örjan. :)

_________________
"It may take talent to play fast, but it takes soul to slow down and say something"


13 Apr 2012, 18:51
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 21 Feb 2011, 23:21
Posts: 1600
Location: Karlstad
Post Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis!

_________________
David


13 Apr 2012, 21:00
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 22 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.