| Author |
Message |
|
Amp Healer
Joined: 28 Dec 2007, 20:55 Posts: 4881 Location: Mönsterås
|
 Grattis på födelsedagen Gunnar!
Nu fyller du visseligen inte jämt, men som en av dom som bidrar mycket till forumet, tycker jag ändå du förtjänar ett grattis på din födelsedag!
_________________ Hälsningar Owe Johnson
|
| 10 Apr 2012, 14:07 |
|
 |
|
fergusonanders
Joined: 27 Jan 2011, 04:34 Posts: 686 Location: Göteborg
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Där får jag nog också passa på att gratulera, speciellt då jag precis fått gunnarhjälp. 
_________________ /Anders
|
| 10 Apr 2012, 14:22 |
|
 |
|
Kucera
Joined: 25 Oct 2009, 22:45 Posts: 565 Location: Trollhättan
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Jag och min 2203 gratulerar åxå..
_________________ //Kucera
|
| 10 Apr 2012, 14:55 |
|
 |
|
Izzy
Joined: 11 Nov 2004, 22:59 Posts: 3783 Location: Stockholm Sweden
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Tack tack grabbar  ! 37 är nu ingen ålder att tala om. Eller om det var något annat primtal denna gång. Minnet sviker... /Gunnar
|
| 10 Apr 2012, 15:24 |
|
 |
|
Sustain
Joined: 02 Mar 2003, 23:01 Posts: 1934 Location: Bollnäs
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis Gunnar!
|
| 10 Apr 2012, 15:42 |
|
 |
|
Axewall
Joined: 07 Sep 2009, 11:20 Posts: 2875 Location: Falköping
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis Gunnar! Har sugit åt mig möcke bra som du publicerat här på Bojen.
/Mats
_________________ "Vägren upphör" Lite ålderdomlig uppmaning om att inte lägga av, som jag ibland ser vid sidan av vägen.
|
| 10 Apr 2012, 17:50 |
|
 |
|
Hellhammer
Joined: 07 Jul 2008, 21:34 Posts: 223 Location:
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis Gunnar!
_________________ /Stefan
|
| 10 Apr 2012, 18:19 |
|
 |
|
Racing
Joined: 07 Sep 2008, 11:14 Posts: 7492 Location: Götelaborg
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis Gunnar.
_________________jesper@by-racing.seRacing amps-like having bacon...for your ears.
|
| 10 Apr 2012, 19:26 |
|
 |
|
1959-2203
Joined: 09 Jun 2008, 15:15 Posts: 148 Location: Hässelby/Linköping
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Quote: Tack tack grabbar ! 37 är nu ingen ålder att tala om. Eller om det var något annat primtal denna gång. Minnet sviker... /Gunnar Hjärtliga gratulationer! Har en moster som fyllt 29 i rätt många år nu  . Jonas
|
| 10 Apr 2012, 19:30 |
|
 |
|
rudmark
Joined: 27 Dec 2007, 21:55 Posts: 2892 Location: Uppsala
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
|
| 10 Apr 2012, 19:56 |
|
 |
|
emaushenric
Joined: 11 Nov 2009, 00:33 Posts: 1034 Location: Falun
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Man får gratulera!
|
| 10 Apr 2012, 20:26 |
|
 |
|
JonasSweden1
Joined: 27 Aug 2009, 14:20 Posts: 873 Location: Stockholmsområdet
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis Gunnar!! Hoppas du unnat dig nåt ballt på gitarrfronten... Hälsningar Jonas
_________________ "Jamen, lite coola rockriff sitter aldrig fel"
|
| 10 Apr 2012, 22:28 |
|
 |
|
El Olo
Joined: 27 Dec 2007, 20:19 Posts: 242
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis unge man, må inga elektrolyter smälla dina fingrar!
|
| 10 Apr 2012, 22:36 |
|
 |
|
R.U. Sirius
Joined: 12 Jun 2005, 04:28 Posts: 909 Location: Estocolmo
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis Gunnar!
(Men inte är det väl ett primtal denna gång?)
/Uffe
_________________- The Mayor of Simpleton - http://www.guitarlabs.se
|
| 10 Apr 2012, 22:48 |
|
 |
|
nilo
Joined: 02 Jan 2008, 13:09 Posts: 2743 Location: Sverige: Skåne: Ystad.
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis Gunnar! Kör ett födelsedagsriff på 2203'an nu 
|
| 10 Apr 2012, 22:54 |
|
 |
|
Izzy
Joined: 11 Nov 2004, 22:59 Posts: 3783 Location: Stockholm Sweden
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Nä, den här "påskuppståndelsen" är väl mer passande för han i bibeln.... Nåja, det var inte mycket till ståhej förra året när man klev över till dö-halvan, men det tas ju igen med råge nu. Tack tack för uppmärksamheten! /Gunnar
|
| 10 Apr 2012, 23:32 |
|
 |
|
baberg
Joined: 05 Jun 2005, 11:18 Posts: 1501 Location: Knivsta
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis!
|
| 10 Apr 2012, 23:40 |
|
 |
|
KorvJonsson
Joined: 28 Oct 2008, 10:42 Posts: 444 Location: Varberg
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis Izzy! 
_________________ Mot Sherwoodskogen ->
|
| 11 Apr 2012, 11:24 |
|
 |
|
busse
Joined: 21 Nov 2002, 17:42 Posts: 3184 Location: I hjärtat av Norrbotten
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis!
|
| 11 Apr 2012, 12:09 |
|
 |
|
Tom-Andrew
Joined: 07 Jan 2008, 16:03 Posts: 1653
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis!
_________________ /Tom-Andrew
Låter det bra så är det antagligen bra...
|
| 11 Apr 2012, 20:52 |
|
 |
|
Örjan
Joined: 27 Feb 2003, 13:54 Posts: 419 Location:
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis Gunnar! Örjan. 
_________________ "It may take talent to play fast, but it takes soul to slow down and say something"
|
| 13 Apr 2012, 18:51 |
|
 |
|
David Wikström
Joined: 21 Feb 2011, 23:21 Posts: 1600 Location: Karlstad
|
 Re: Grattis på födelsedagen Gunnar!
Grattis!
_________________ David
|
| 13 Apr 2012, 21:00 |
|
|