
Finns de nån mysig resturang vid Globen?
Jag tjejen och hennes son ska åka till huvudstaden på lördag. Hennes son fick en biljett till Rammstein och jag å tjejen tänkte vi skulle äta nåt gott medans han headbangar på Globen. Nån som vet ett sjysst ställe i närheten. Ska helst inte kosta skjortan, gärna vara mysigt med god mat[:)] så man vill sitta ett tag.
Mvh Daffyd
Call me black, call me white. Call me anything you like, just don´t call me late for a party!
haraldhellstrom@hotmail.com