| Author |
Message |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
 Korea-strata
Ett styck Koreabyggd Applause. Precis så bra som en gitarr för <b>600kr ink frakt </b> blir.   I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud
|
| 06 Apr 2011, 23:42 |
|
 |
|
mange006
Joined: 15 May 2009, 19:54 Posts: 460 Location: Norrköping, Sweden
|
app app app... nu måste det specificeras & anal-yseras här.. är det nord eller sydkorea [:0]
|
| 08 Apr 2011, 21:26 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
mange006 wrote: app app app... nu måste det specificeras & anal-yseras här.. är det nord eller sydkorea [:0]
I-Mitten-Korea I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud
|
| 08 Apr 2011, 22:10 |
|
 |
|
glassfinger
Joined: 25 Sep 2004, 16:48 Posts: 3755 Location: Hising Island
|
Vad väder denna och är kroppen solid?
|
| 18 Apr 2011, 09:37 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
glassfinger wrote: Vad väder denna och är kroppen solid?
Inte en aning vad den väger. Det är plyfa! I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud
|
| 18 Apr 2011, 09:58 |
|
 |
|
mange006
Joined: 15 May 2009, 19:54 Posts: 460 Location: Norrköping, Sweden
|
Vad väder denna och är kroppen solid?
tror det är massiv maräng & balsaträ...[;)]
|
| 18 Apr 2011, 13:30 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Kabump
I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud
|
| 02 May 2011, 18:39 |
|
 |
|
Vinyljunkie
Joined: 07 Sep 2009, 13:27 Posts: 8057 Location: Göteborg
|
Jag har ägt en Applause-bas en gång. Den var faktiskt ganska bra. Om denna är lika ok så är 600 ett klipp. För den som behöver fler gitarrer.... [:o)]
|
| 14 May 2011, 13:14 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Vinyljunkie wrote: Jag har ägt en Applause-bas en gång. Den var faktiskt ganska bra. Om denna är lika ok så är 600 ett klipp. För den som behöver fler gitarrer.... [:o)]
Absolut inga fel på guran. Den låter vettigt och är bra i halsen. Priset är för att det är plyfakropp. I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud
|
| 14 May 2011, 13:43 |
|
 |
|
Fotogeno
Joined: 06 Mar 2008, 09:15 Posts: 1072 Location: Gottröra
|
Vad har den för halsvinkel?[^]
Bo-Conny Skruvlin
|
| 14 May 2011, 15:34 |
|
 |
|
Haraldrig
Joined: 28 Apr 2008, 22:30 Posts: 8608 Location:
|
Fotogeno wrote: Vad har den för halsvinkel?[^]
Bo-Conny Skruvlin
Som vilken Strata som helst. I'll call the cops on my own self, figure out a way to please those men I'll play detective, I'll play bloodhound, sniffing up clues with my nose in the mud
|
| 14 May 2011, 16:52 |
|
 |
|
Fotogeno
Joined: 06 Mar 2008, 09:15 Posts: 1072 Location: Gottröra
|
Jaha[V]
Bo-Conny Skruvlin
|
| 15 May 2011, 16:44 |
|
|