
Hjälp önskas med koppling! Uppdaterat förstainlägg!
Så, startade den här tråden och bad om hjälp med koppling av gitarr med HSH.
Jag bestämde mig för att strunta i att splitta hals- och stallmickar ensamma, och valde att köra på
Neck Neck-mitt mitt mitt-stall stall
Det funkar bra, MEN, micken SCn i mitten låter nästan inget allt.
Det är en gammal DiMarzio Superdistortion från 80-talet med fyra kablar.
Grön, vit, svart och jord. Enligt nätet ska vit kopplas och de andra bunkas ihop för hetast alternativ.
Jag förstår ju att jag gjort något galet här, så ni får hemskt gärna hjälpa mig.
Jag uppdaterade tom min gamla tråd istället för att skapa en ny

Såhär ser micken ut:
Attachment:
Skärmavbild 2014-05-25 kl. 17.24.15.png [ 252.76 KiB | Viewed 2100 times ]