|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
ramjac
Joined: 05 May 2007, 22:30 Posts: 763 Location: mitt i småland
|
 metallica
nu är jag förbi salongen... de gamla husgudarna testas efter lång tids träda. fy fan vad bra [:D][:D][:D]
Har knappt hört en ton med dom här TomtarnA på några år, men nu sitter jag här och nickar i takt till st. anger. Omprövning sker. Tycker helt uppriktigt att det är väldigt bra.
Är det min hårt prövade lever som talar? Kirks sura bends hör inte hit.. Det jag diggar ikväll är den välojlade metallmaskinen som kanske kommer fortsätta göra bra plattor?? vad tror ni??
[:I]
|
| 03 Feb 2008, 02:26 |
|
 |
|
Sopwith Camel
|
Dom är bitvis väldigt bra, men St. Anger är ett dåligt exempel eftersom det är det sämsta de presterat på mycket länge[:D] (+ i kanten att Kirk Hamster inte solar dock)
Potrzebie!
|
| 03 Feb 2008, 18:25 |
|
 |
|
Endurance
|
Jag gillar det mesta av metallica, förutom kirks solon vilket de flesta verkar vara överens om, och jag gillar definitivt st. anger. Nytt sound vilket jag gillar också. Och min lever är inte hårt prövad.. just nu i alla fall:)
"Perfectionism is invented by people who can't play"
|
| 04 Feb 2008, 13:45 |
|
 |
|
notuern
|
Jag älskar faktist Kirks solon.. ...bara det är någon annan som spelar dem. [:D]
Jag själv tyckte St. Anger var ganska trist, den kändes för "modern", då tänker jag alltså inte som att de har utvecklat sitt sound, utan snarare gått mer åt skivbolags-soundet inom metal världen. [xx(]
Jag själv tycker nog att And Justice For All och Load är deras bästa plattor, AJFA är bara så klockren, och jag gillar verkligen det där "zz-toppiga" i Load. [:)]
Jaojao, jag tycker att Panteras grejor är bättre, men det är inte så många som håller med mig där. [:(]
|
| 05 Feb 2008, 17:46 |
|
 |
|
Maestro_Mikk
|
notuern wrote: Jag älskar faktist Kirks solon.. ...bara det är någon annan som spelar dem. [:D]
Jag själv tyckte St. Anger var ganska trist, den kändes för "modern", då tänker jag alltså inte som att de har utvecklat sitt sound, utan snarare gått mer åt skivbolags-soundet inom metal världen. [xx(]
Jag själv tycker nog att And Justice For All och Load är deras bästa plattor, AJFA är bara så klockren, och jag gillar verkligen det där "zz-toppiga" i Load. [:)]
Jaojao, jag tycker att Panteras grejor är bättre, <font color="red">men det är inte så många som håller med mig där</font id="red">. [:(]
jag gör [:D] À tout le monde À tout mes amis Je vous aime Je dois partir http://www.myspace.com/mikaelwigstrom
|
| 10 Feb 2008, 01:14 |
|
 |
|
notuern
|
Maestro_Mikk wrote: jag gör [:D]
Coolt! [:D] Favoritplatta? Min är nog CFH, jag tycker att den ligger på en sån perfekt balans mellan tung och melodiös musik, också är det kul att Phil sjunger på den skivan också. [:o)]
|
| 10 Feb 2008, 19:51 |
|
 |
|
ramjac
Joined: 05 May 2007, 22:30 Posts: 763 Location: mitt i småland
|
Pantera är svinbra. Far beyond driven och CFH står långt fram i skivhyllan här. Men sett till samlad produktion, är jag böjd att hålla gubbarna från San Fransisco högre.[8D]
f.ö gillar jag Kirks solon, på platta iaf [:0][:0][:0]
|
| 13 Feb 2008, 11:31 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|