|
 |
 |
| Author |
Message |
|
Patrick Zimbalist
|
Mason wrote: dom flesta idioterna verkar ha sökt sig till diskantforumet, medans dom flesta trevliga verkar ha sökt sig hit... Kan ha fel, men om det är så, så är det ju bra  en idiot anmäler sig!![^]
|
| 12 Jan 2008, 16:09 |
|
 |
|
blueskalle
|
Tänkte bara inflika att det nu står på Gmfs sida att planket ligger nere tillfälligt och att man jobbar på en ny lösning[:)]. http://www.buzzinblues.comhttp://www.myspace.com/buzzinblues
|
| 12 Jan 2008, 17:17 |
|
 |
|
Sustain
|
Äsch, det har sett ut så där i minst två veckor nu. Däremot finns inte ett ord om saken på GMF's hemsida, utan där står det fortfarande: <i>"Planket Har du kollat in forumet Planket? Där kan du diskutera och ventilera dina åsikter. Du kan köpa och sälja prylar, göra klipp!! Skandinaviens största samlingsplats för gitarrister. Planket är Gratis GMF bjuder på det!!! ""]
Något nyhetsbrev har heller inte synts till efter kraschen, så det verkar inte vara någon vidare fart på arbetet med att öppna Planket igen. Eftersom GMF alltid räknat Planket som en kostnad för dem, så kanske haveriet är en bra ursäkt för att slippa hålla på med det mer.
/Sixten
|
| 12 Jan 2008, 21:53 |
|
 |
|
Jimmie
|
Det är väll bara att köra på. 
|
| 13 Jan 2008, 12:45 |
|
 |
|
El Rojo
|
Patrick Zimbalist wrote: Mason wrote: dom flesta <b>idioterna</b> verkar ha sökt sig till diskantforumet, medans dom flesta <b>trevliga </b>verkar ha sökt sig hit... Kan ha fel, men om det är så, så är det ju bra  en idiot anmäler sig!![^] En trevlig idiot,kanske.[?]
|
| 15 Jan 2008, 03:42 |
|
 |
|
Chopper
|
Skit i planket. Vi har det bra här oxå, till och med bättre eftersom det finns aktiva moderatorer. [:)] Jag sa adjö till planket ett par veckor innan det la ner, samtidigt som många andra. Både Bojen och Diskant är trevliga platser med bra moderatorer enligt min mening, sen är det ju vi andra som får se till att diskussionerna och ämnena blir intressanta. Jag tror nog planket kommer igång så snart de känner av den nedgång i försäljning som jag är säker på att det blir.[^]
|
| 15 Jan 2008, 10:29 |
|
 |
|
Edvin Medvind
|
Jag har hängt på både planket och Ljudbojen ganska länge...Nu när planket stängde och jag flyttade över till Diskant så blev jag tydligen även idiot.
Det här måste vara "Trevliga Bojen"
Läs "Trevliga bajen" och förställdig flaskorna komma vinande i luften..
[^]
|
| 15 Jan 2008, 11:07 |
|
 |
|
El Rojo
|
Edvin Medvind wrote:
Det här måste vara "Trevliga Bojen"
Absolut.[:)]
|