 |
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
valvetubes
Joined: 09 Oct 2013, 09:59 Posts: 2189
|
 Elbas köpes
Elbas köpes, typ Yamaha, Ibanez eller Squire. Typ.
_________________ ##################
|
| 02 Feb 2025, 12:44 |
|
 |
|
Uncle Fred
Joined: 29 Dec 2007, 18:23 Posts: 1837 Location: Hill Valley
|
 Re: Elbas köpes
Jag har en Yamaha femsträngad till salu.
_________________ Försvinn ur min åsikt
|
| 04 Feb 2025, 00:51 |
|
 |
|
valvetubes
Joined: 09 Oct 2013, 09:59 Posts: 2189
|
 Re: Elbas köpes
PM skickat...
_________________ ##################
|
| 05 Feb 2025, 23:56 |
|
 |
|
Uncle Fred
Joined: 29 Dec 2007, 18:23 Posts: 1837 Location: Hill Valley
|
 Re: Elbas köpes
PM strular så jag skriver svar här: En sån här - https://www.youtube.com/watch?v=ZMuEwBL-aMY&t=8sBB-g5a heter modellen. Mkt bra bas. Hämtpris i Skåne 2500 kr.
_________________ Försvinn ur min åsikt
|
| 06 Feb 2025, 23:21 |
|
 |
|
Mmannen
Joined: 12 Oct 2005, 15:29 Posts: 911 Location:
|
 Re: Elbas köpes
Jag har en Yamaha BB400S från 1980 (cirka). Kropp i mahogany, hals i lönn. Original case. Som en hot roddad P-bas. Nyligen bandslipad. Skicka PM om den låter intressant.
|
| 10 Feb 2025, 16:32 |
|
 |
|
Dannä
Joined: 11 Jan 2011, 13:28 Posts: 619 Location:
|
 Re: Elbas köpes
jag har en Ibanez sdgr över. En aktiv humbucker.
|
| 26 Feb 2025, 20:18 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 6 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |
|