| Author |
Message |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
 Herre jävlar va roligt!
Har just sett programmet "Grotesko" i TV1 och det var afanimig det roligaste jag har sett på länge på TV. Var det ngn som såg rättegången? Hysteriskt[:D][:D][:D] -----------------  The beat goes on and I´m so wrong
|
| 05 Dec 2007, 22:54 |
|
 |
|
Sir Realistic
|
EDIT; <b>OK, jag ger mig (lite)...</b> Har nu sett en "bandad" repris av programmet - HELA programmet - och det var bitvis ganska kul när man väl hörde vad de sa'. Det som störde mig var den dåliga artikulationen. Jag är bra på engelska (har bott i London i 3 år) men den sydstatsamerikanska de snackade kanske ska vara så där obegriplig, vad vet jag - jag har aldrig varit där. Slut EDIT... Jag såg andra halvan av programmet och tyckte inte att det var speciellt kul (rättegången inkluderat). <font size="1"> "Hellre äter jag själv, än ser mina barn svälta."</font id="size1"> [url="http://www.sirrealistic.se"]  [/url]
|
| 05 Dec 2007, 23:34 |
|
 |
|
Joshunznera
|
Sir Realistic wrote: Jag såg andra halvan av programmet och tyckte inte att det var speciellt kul (rättegången inkluderat). <font size="1"> "Hellre äter jag själv, än ser mina barn svälta."</font id="size1"> [url="http://www.sirrealistic.se"]  [/url] haha, ja där ser man[:D] -----------------  The beat goes on and I´m so wrong
|
| 05 Dec 2007, 23:38 |
|
 |
|
kjelle
|
Jag tyckte det var skitkul, your Onion! Approach the minibar! [:D][:D] 
|
| 05 Dec 2007, 23:38 |
|
 |
|
Rock_N_Ron
|
Jag håller med Josh - sjukt roligt! "Erection, your onion!" [:D][:D][:D]
Tror/hoppas alla avsnitten finns på svt.se - måste kolla in resten! Jag har bara sett ett avsnitt förut & men det var inte riktigt lika bra.
= = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = =
|
| 06 Dec 2007, 10:04 |
|
 |
|
Gibson61
|
Rock_N_Ron wrote: Jag håller med Josh - sjukt roligt! "Erection, your onion!" [:D][:D][:D]
Tror/hoppas alla avsnitten finns på svt.se - måste kolla in resten! Jag har bara sett ett avsnitt förut & men det var inte riktigt lika bra.
= = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = =
Tror inte de finns på svt då de släpper/har släppt en dvd med serien... Per Andersson är för övrigt gammal gymnasiekamrat till mig[:)] "This shitty guitar never plays the chords i want it to" /Freddie Mercury
|
| 06 Dec 2007, 10:43 |
|
 |
|
Marre
|
Joshunznera wrote: Har just sett programmet "Grotesko" i TV1 och det var afanimig det roligaste jag har sett på länge på TV. Var det ngn som såg rättegången? Hysteriskt[:D][:D][:D] -----------------  The beat goes on and I´m so wrong jaaaa hur bra som helst.. och alla jävla reklam avbrott... Bara att hoppas att SVT kör "grumpy old men christmas special" så är lyckan total
|
| 06 Dec 2007, 12:19 |
|
 |
|
Rock_N_Ron
|
Gibson61 wrote: Quote: Tror inte de finns på svt då de släpper/har släppt en dvd med serien... Per Andersson är för övrigt gammal gymnasiekamrat till mig[:)]
"This shitty guitar never plays the chords i want it to" /Freddie Mercury
Jo´rå, för böfvelen; det finns på SVT Play. De första 6 avsnitten än så länge: http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=992971 (länk till det senaste avsnittet) Då är kvällen räddad efter ungarna somnat alltså [:D] Får se om man pallar 4 avsnitt på raken... = = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = =
|
| 06 Dec 2007, 16:33 |
|
 |
|
Bilton
Joined: 12 Aug 2002, 11:26 Posts: 4579 Location: Västra Mälardalen
|
Hysteriskt roligt![:D][:D][:D] Nästan lika bra som första avsnittet![:D]
(Tvingades till en kväll och natt i Södertälje så jag missade gårdagens program, tittat nu!)
/Bilton "Arbete främjar hälsa och välstånd och förhindrar många tillfällen till synd!" -Martin Luther
|
| 06 Dec 2007, 21:29 |
|
 |
|
Joshunznera
|
Bilton wrote:
(Tvingades till en kväll och natt i Södertälje så jag missade gårdagens program
bortamatch [^] [;)] -----------------  The beat goes on and I´m so wrong
|
| 06 Dec 2007, 22:39 |
|
 |
|
Bilton
Joined: 12 Aug 2002, 11:26 Posts: 4579 Location: Västra Mälardalen
|
Joshunznera wrote: Bilton wrote:
(Tvingades till en kväll och natt i Södertälje så jag missade gårdagens program
bortamatch [^][;)] -----------------  The beat goes on and I´m so wrong Jodu, vilka rubriker det skulle bli med det sällskapet......[:D][:D][:D] Ordföranden i sällskapet har visst "tagit semester" en månad.[;)] /Bilton "Arbete främjar hälsa och välstånd och förhindrar många tillfällen till synd!" -Martin Luther
|
| 06 Dec 2007, 22:51 |
|
 |
|
Sir Realistic
|
Se min EDIT där uppe i tråden. <font size="1"> "Hellre äter jag själv, än ser mina barn svälta."</font id="size1"> [url="http://www.sirrealistic.se"]  [/url]
|
| 11 Dec 2007, 00:18 |
|
 |
|
Rock_N_Ron
|
Sir Realistic wrote: Se min EDIT där uppe i tråden. <font size="1"> "Hellre äter jag själv, än ser mina barn svälta."</font id="size1"> [url="http://www.sirrealistic.se"]  [/url] F-n, jag visste väl att du hade humor [;)] Och jo; sydstatsengelskan är faktiskt ibland nästan så där obegriplig [:D] Jag bodde i Mississippi ett år när jag var 18 & en del lät (nästan) så där. Jag tyckte de fick till "känslan" riktigt, riktigt bra! = = = = = KEEP ON ROCKIN´ IN THE FREE WORLD = = = = =
|
| 11 Dec 2007, 09:13 |
|
|