TS808 Keeley mot Keeley BD-2
Hej! Min Tubescreamer är lite sliten, gummit under saknas, kardborre istället. Väl använd hel enkelt. Funkar perfekt. Skickar bild vid intresse. Kommer inte ihåg vilken mod det är men den har numera true bypass. Har för mig att det var den dyraste modden men vet ej. Låter skitbra naturligtvis men har tröttnat på TS och har flera till. Struntar helt i det visuella skicket på din förrutom att den måste funka perfekt! Bor i STHLM och om vi ska skicka betalar vi varsin frakt. Önskar svar på epost: evilgummi666 (snabela) gmail.com Trevlig helg Peter
09 Jan 2016, 19:59
SLA
Re: TS808 Keeley mot Keeley BD-2
od-3 :an är ju efterföljaren till bd-2:an.. även om Boss valde att göra den till en seperat pedal istället för en "BD-3" Har en BOSS od-3 med monte allums dual gain mod, moddad av stinkfoot. Kan det vara av intresse?
11 Jan 2016, 09:48
evilgummi
Re: TS808 Keeley mot Keeley BD-2
Hej! Tack för svar men tyvärr inte. Har fått för mig att jag vill ha en Keeley! Tack
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum