Byteskoll (Min gitarr: Fender American strata 2003) -ON HOLD
Tja!
Jag köpte mig en Fender american series HSS (samma som standard, men annat namn under det året). Den gör sig bra med mina andra strator och jag är egentligen helnöjd. Men ändå känner jag att omväxling förnöjer och att det åtminstone vore intressant att kolla ev. byteserbjudanden.
Mitt objekt är en HSS:are med Diamondback humbucker samt två tex-mex (tror jag iaf).
Upplever halsen en aning fetare än på moderna USA-strator, men jag har inte utfört något vetenskapligt test av detta. Greppbrädans radie är 9,5" och banden är i OK skick (lite gropar på de lägsta banden, men fullt spelbar över hela halsen med vettig stränghöjd).
Den är helt original med S1-switchsystem, schaller straplocks och hardcase. Batteriet i vågen var slut nu, men jag vill minnas att den väger 3,6-3,7 kg.
Attachment:
f1.jpg [ 84.04 KiB | Viewed 2525 times ]
All info finns på
http://www.zzounds.com/item--FEN117002Gällande byten så är det ju som sagt bara så att jag vill se vad som skulle erbjudas.
Är alltid svag för strator - men Les Paul junior/special, telecaster, sg (vit eller svart) och strator/san dimas med floyd fränt.

Edit: Kan även säljas...