Ballz wrote:
Helvetes sorgligt. Beklagar. Det får mej att fundera på vilket helvete mina ungar får om jag skulle trilla av pinnen..
(jag har ett hobbyrum från helvetet, fyllt av allsköns godsaker som säkert hade gett en kvarts mille om det såldes på rätt ställen)
Men du: Inte helt oväsentligt: var finns grejorna? Sverige? Finland? Inte helt oväsentligt för en budgivare, det där med portot - speciellt på (bra) järn...
Jo, han dog helt knall och fall, nyss 50 fyllda, fru och två unga flickor.
Grejorna finns i Finland. Därför har jag satt med vikten i infon, så att man vet hurudana järnklumpar man handlar och kan själv kolla på nätet vad frakten sku bli.
Men jag brukar nog komma över till Sholm några ggr per år, och ifall det inte är vansinnigt brottom så kan jag säkert ta nån skrotbit med mig.
Efter trafolådorna har jag väl 4-5 lådor med rör att börja reda upp. Av alla överblivna gitarrdelar kommer jag och en annan kompis att plocka ihop en sista minnesgitarr. Där finns nog en 3-4 kroppar och halsar att välja mellan.
Och några förstärkare. Åtminstone en Ceriatone JTM45 och en Ceriatone Matchless DC-30.