Ja, fast för ca 400Kr till får du en ricktig Nät trafo (PT) :https://www.tube-town.net/ttstore/product_info.php/info/p3374_Hammond-290BEX-Fender-Power-125P23D---041316-Deluxe.html
Och då slipper du dra omkring med en extra 3 kg klump

Vilket jag tror du kommer märka inte är så kul om du nu väljer extra trafo.
Vilket om man har en stärkare på 22W =lätt o smidig, plus att alla gånger jag bytt ut extra trafo till "rätt PT" får höra vilken befrielse det är att inte dra på extra klump ( vilket nog sumerrar upp Svens o Jespers erfarenheter med, o säkert fler med dom) är något att fundera EXTRA ÖVER, innan blir "kåt" på: jag vill bara få igång min nya stäkare.
Sen detta med att byta en befintligt PT mot en annan är inte så svårt, kan man in ett par mickar i en gura,(?) har man grundkunskap att byta en PT, med lite vägledning.
Har kommet två sätt du kan göra ett PT byte på beroende på din lödkunskap.
Du kan inte löda men har en avbitare och vill spara kostnad på att någon annan hjälper dig:
Förutsatt du inte är helt totalt o teknisk (jo vet det finns sådana med har några bra gitarrister i "byn" som är det)
Så plockar man isär stärkan från kabinettet , sen tar man avbitaren och klipper av alla tåtarna som kommer FRÅN PT:n ca 10 mm var dom är lödda.
Plocka ur trafon (mekaniskt jobb typ skruva loss muttrar) sätt in den nya på sammavis den gamla satt= samma tåtar går åt samma håll som den förra.
Sen kan du gå ner till din "lokala" stärkarnörd med chassit i hand o be han/hon löda dit tåtarna, med ha gjort så har du mer än halverat kostnaderna, då det tar inte mer än 30-60 minuter att löda in allt.
Om du nu själv kan löda, så gör du som ovan, och sen byter dom avklippta tåtarna mot samma färg (färgerna är som regel standard) o löder på