|
 |
 |
Att man blir utloggad gör att man skiter i det....
| Author |
Message |
|
Jo E
Joined: 16 Jul 2009, 16:20 Posts: 2030 Location: Tjockhult 08 Stockholm
|
 Re: Att man blir utloggad gör att man skiter i det....
Jo E wrote: Vad som än har ändrats behåll det så, nu har det funkat i 2 dagar  Jo just ja, fick logga in igen... 
_________________It´s all in the ears of the beholder https://edlersrevolution.bandcamp.com/
|
| 22 Sep 2013, 21:51 |
|
 |
|
kjelle
|
Orkar ni inte logga in för det är jobbigt att skriva två ord? Ni har ju skrivit mångdubbelt mer i inläggen ovan...
| 23 Sep 2013, 13:46 |
|
 |
|
Ohjay
|
Jag upplever detta fenomen på flera phpBB-forum som jag är medlem på, så det är inte bara ljudbojen(fast ljudbojen är värst, här får jag logga in dagligen, andra forum kan jag klara mig 2-3 dagar innan jag loggas ut).
Min tanke är att det kan handla om nån mindre förändring på hur cookies hanteras. Har det varit någon mindre uppdatering av phpBB den senaste tiden?
|
| 23 Sep 2013, 15:51 |
|
 |
|
rocky67
Joined: 08 Apr 2007, 15:40 Posts: 1234 Location: Uppsala SWISH
|
kjelle wrote: Orkar ni inte logga in för det är jobbigt att skriva två ord? Ni har ju skrivit mångdubbelt mer i inläggen ovan... stigande ålder gör det svårare att komma ihåg lösenord och namn på barnbarn... nä, om man skulle porrsurfa lite?
_________________ If you're too stupid for science - try religion!
|
| 23 Sep 2013, 19:51 |
|
 |
|
Abe Normal
|
rocky67 wrote: stigande ålder gör det svårare att komma ihåg lösenord och namn på barnbarn... nä, om man skulle porrsurfa lite? När lösenorden inte sitter längre, då kanske det är dags att kliva av?... /Ulf
|
| 23 Sep 2013, 21:03 |
|
 |
|
Eighties
|
Jag bytte till .com och där var jag redan inloggad trots att jag var utloggad från .se Så det skiljer alltså någonting mellan domänerna?
_________________________________________________________________________________________________________ Hagström ---------> 60-talets Harley Benton 
|
| 09 Oct 2013, 09:57 |
|
 |
|
Jo E
Joined: 16 Jul 2009, 16:20 Posts: 2030 Location: Tjockhult 08 Stockholm
|
Som sagt, det funkade ett tag men nu är det samma visa igen, från min Macbook kommer man inte in på .se Syns då och då då... 
_________________It´s all in the ears of the beholder https://edlersrevolution.bandcamp.com/
|
| 09 Oct 2013, 11:35 |
|
|