| Author |
Message |
|
Haraldrig
|
 På tal om ett år
Träningen går bra och det var definitivt beach-läge i somras. Men, då jag inte är någon beach-anhängare så blev det inte beach. Matchvikt:74kg (179cm) 
_________________ Corruptissima re publica plurimae leges
|
| 04 Sep 2013, 19:51 |
|
 |
|
Brutalisator
|
 Re: På tal om ett år
Är detta en blog?
|
| 04 Sep 2013, 19:56 |
|
 |
|
Haraldrig
|
Brutalisator wrote: Är detta en blog? Nä, mest en uppföljare på en viktminskningstråd som jag inte orkade leta upp.
|
| 04 Sep 2013, 20:00 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
Haraldrig wrote: Brutalisator wrote: Är detta en blog? Nä, mest en uppföljare på en viktminskningstråd som jag inte orkade leta upp. viewtopic.php?f=8&t=76209&hilit=lchf(klarade du ribban på den där höjden?
_________________------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
| 04 Sep 2013, 20:12 |
|
 |
|
danix
Joined: 20 May 2003, 23:28 Posts: 2794 Location: Sollentuna, Stockholm
|
Joshunznera wrote: Haraldrig wrote: Nä, mest en uppföljare på en viktminskningstråd som jag inte orkade leta upp. viewtopic.php?f=8&t=76209&hilit=lchf(klarade du ribban på den där höjden? Den gula troligtvis  Den Sverigefärgade saggar en del redan i bilden.
|
| 04 Sep 2013, 20:18 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
danix wrote: Den gula troligtvis  Den Sverigefärgade saggar en del redan i bilden. jaja, den gula menade jag självfallet skämt åsido, bara en sån där attack med staven kräver en hel del pondus. Oavsett hur högt man kommer
_________________------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
| 04 Sep 2013, 20:28 |
|
 |
|
Haraldrig
|
danix wrote: Den gula troligtvis  Den Sverigefärgade saggar en del redan i bilden. Den gula ligger på skåpet vi förvarar stavar i Den Sverigefärgade är ett gummiband. Lättare så på träning så slipper man hålla på att lägga upp ribba hela tiden.
|
| 04 Sep 2013, 20:58 |
|
 |
|
Haraldrig
|
Joshunznera wrote: jaja, den gula menade jag självfallet skämt åsido, bara en sån där attack med staven kräver en hel del pondus. Oavsett hur högt man kommer Det är de höjderna jag och min andra veterankollega ligger på. Vi hade med lite tur och medvind fått medalj i damfinalen på VM Jo, det krävs en hel del att trycka i en stav (och ännu mer att böja den). Mod kallar en del det och andra säger att det är galenskap.
|
| 04 Sep 2013, 21:04 |
|
 |
|
Renegade
Joined: 19 Jun 2005, 09:35 Posts: 5459 Location: Uppsala-la-la-la
|
Haraldrig wrote: Joshunznera wrote: jaja, den gula menade jag självfallet skämt åsido, bara en sån där attack med staven kräver en hel del pondus. Oavsett hur högt man kommer Det är de höjderna jag och min andra veterankollega ligger på. Vi hade med lite tur och medvind fått medalj i damfinalen på VM Jo, det krävs en hel del att trycka i en stav (och ännu mer att böja den). Mod kallar en del det och andra säger att det är galenskap. Stavhoppning och backhoppning är två sporter jag undrar hur man tänker första gången man provar (ja, hur tanken över huvudtaget fastnar i skallen istället för att avslås som galenskap  ). /R
_________________ "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards
|
| 05 Sep 2013, 22:19 |
|
|