 |
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|
Squier Pro Tone köpes eller bytes.
| Author |
Message |
|
Skavis
Joined: 10 Aug 2002, 10:34 Posts: 2274 Location: Söderhamn
|
 Squier Pro Tone köpes eller bytes.
Strata eller Tele spelar ingen roll.
---------------------------- <font color=green><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id=green>
|
| 02 Feb 2006, 22:14 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
joråsåatt, en sån har jag till salu faktiskt <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>
längst uppe till höger på bilden
Den är i see-thru vitt (gulnad) men inte så gul som den här bilden ger sken av. Mycket bra skick, skitsnygg och med ett jäkla sjung!
<img src="http://joshunznera.no-ip.org/stratex.jpg" border=0>
-----------------
<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong
Edited by - Joshunznera on 02 February 2006 21:27:43
|
| 02 Feb 2006, 22:23 |
|
 |
|
Skavis
Joined: 10 Aug 2002, 10:34 Posts: 2274 Location: Söderhamn
|
Kanoners Josh. Hur många pesetas vill du ha för den då ?
---------------------------- <font color=green><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id=green>
|
| 02 Feb 2006, 22:30 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Kanoners Josh. Hur många pesetas vill du ha för den då ?
---------------------------- <font color=green><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id=green> <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
egentligen tycker jag nog att den är värd mer, men jag kan sälja den får 2800:- eftersom den går till en BOJare och jag ju ändå bantar<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>
Jag försöker inte slå mynt av att ngn vill ha just en ProTone, jag tycker bara inte att jag vill sälja den billigare. Egentligen är det min CAR Tex Mex som är till salu just nu (syns också på bilden)
Det enda bytet som kan vara intressant är en 12-strängad elgitarr eller ett bra USB-keyboard. Annars är det sälja som gäller
-----------------
<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong
|
| 02 Feb 2006, 22:42 |
|
 |
|
Skavis
Joined: 10 Aug 2002, 10:34 Posts: 2274 Location: Söderhamn
|
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> egentligen tycker jag nog att den är värd mer, men jag kan sälja den får 2800:- eftersom den går till en BOJare och jag ju ändå bantar<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>
Jag försöker inte slå mynt av att ngn vill ha just en ProTone, jag tycker bara inte att jag vill sälja den billigare. Egentligen är det min CAR Tex Mex som är till salu just nu (syns också på bilden)
Det enda bytet som kan vara intressant är en 12-strängad elgitarr eller ett bra USB-keyboard. Annars är det sälja som gäller
-----------------
<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Ok. Då har jag något att fundera på. Skulle ju helst vilja hitta en med "see-thru" lack och guldmekanik men det är ju inte säkert att man gör.
---------------------------- <font color=green><b>"No I'm no, I'm no superman"</b></font id=green>
|
| 02 Feb 2006, 22:46 |
|
 |
|
Bilton
Joined: 12 Aug 2002, 11:26 Posts: 4579 Location: Västra Mälardalen
|
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Egentligen är det min CAR Tex Mex som är till salu just nu (syns också på bilden)
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Sedär - ännu en slampa!<img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>
Den har jag ägt tre gånger och den har bott hos Galanti mfl. Jag kan varmt rekommendera den till alla hugade spekulanter. Hade jag inte fyllt på med en röd gitarr nyss och dessutom inte skaffat en annan strata före jul hade jag varit en presumtiv köpare av den.
/Bilton "Arbete främjar hälsa och välstånd och förhindrar många tillfällen till synd!" -Martin Luther
|
| 02 Feb 2006, 23:43 |
|
 |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
Och jag är tidigare tvåfaldig ägare till Pro Tonestratan och talar mig varm för den....
<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/emoticon20spidey20235.gif" border=0>Det ser ut som om det blir Venom och Sandman i Spider-Man 3<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/emoticon20spidey20235.gif" border=0>
|
| 02 Feb 2006, 23:47 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Och jag är tidigare tvåfaldig ägare till Pro Tonestratan och talar mig varm för den....
<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/emoticon20spidey20235.gif" border=0>Det ser ut som om det blir Venom och Sandman i Spider-Man 3<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/emoticon20spidey20235.gif" border=0> <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Japp, ProTonen är här den också för andra gången. Jag köpte den från från Janozjurka för några år sedan. Efter ngt år gick den till Spider som sin vana trogen<img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle> sålde den till MB(!) för att köpa tillbaka den efter ett tag och sen kom den till slut hit igen. Då hade den fått ett nytt p-skydd i pearl. Annars är allt original och i finfint skick
-----------------
<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong
|
| 03 Feb 2006, 07:10 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> <BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Egentligen är det min CAR Tex Mex som är till salu just nu (syns också på bilden)
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Sedär - ännu en slampa!<img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>
Den har jag ägt tre gånger och den har bott hos Galanti mfl. Jag kan varmt rekommendera den till alla hugade spekulanter. Hade jag inte fyllt på med en röd gitarr nyss och dessutom inte skaffat en annan strata före jul hade jag varit en presumtiv köpare av den.
/Bilton "Arbete främjar hälsa och välstånd och förhindrar många tillfällen till synd!" -Martin Luther
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Japp, en bra strata den med. Mitt "problem" i bantningen just nu är att jag bara har kvar de riktigt bra gitarrerna... (undantaget skitstratan högst upp till vänster på bilden, men den tänkte jag slakta och använda kroppen till en bättre hals
Jorå CAR är också till salu (och jag tror även att jag för rätt bud säljer den vita 70-tals RI´n högst upp i mitten)
-----------------
<img src="http://smilies.f-o-o-l.de/crazy.gif" border=0>The beat goes on and I´m so wrong
|
| 03 Feb 2006, 08:05 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 9 posts ] |
|
Who is online |
Users browsing this forum: No registered users and 37 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|
 |