Kollade på det här klippet och det var lite lagom kul för en nörd som jag.
Att mäta upp hur många watt mina babies ger vore ju kul.
Klippet är ju inte komplett men formeln står ju där nere.
Volt upphöjt till2 delat med ohm...
Solklart och till verket.
På singeländor verkar det ju stämma ungefär.
Men ska man dubblera resultatet på en PP?
Länken är här. Jag vet inte hur man embeddar..
http://www.youtube.com/watch?v=1b2jQWK8 ... video_user