
Inga rör,men dock en ZT Lunchbox
Har en som faktiskt låter oförskämt bra,ingen leksak som jag först trodde.Men på ett gig brände den ihop,en krets smälte ihop fullständigt,inte konstigt egentligen så tät o helt "kapslad" som den är.
Därför tänkte jag att borra ventilationshål på båda sidor i "kabinettet/lådan" och sätta dit en kylfläkt.
Men då försvinner väl egentligen hela idén med stärkaren,den ska ju enbart spela högt riktat framåt,den kanske tappar trycket iom läcket åt sidorna?
Vad tror ni????Iof,bränna ihop eller tappa tryck,då är väl det senare att föredra
/Robban