| Author |
Message |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
 Örnsköldsvik en onsdag i december?
Whats up? Ngn bra blueskoncert på G? Var äter man god mat utan att känna pizza-dofter i bakrunden? Vilken krog saknar TV-skärmar med sport? Var finns affären som säljer de orangea brallorna? Tänkte köpa upp restlagret och skicka till Gloria Estefan Finns det ngn musikaffär som har en ebow på lager?
etc etc
tacksam för tips, det är scary att åka så långt ut i vildmarken i denna kyliga tid
_________________------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
| 04 Dec 2012, 11:42 |
|
 |
|
SlowDad
|
 Re: Örnsköldsvik en onsdag i december?
Joshunznera wrote: Whats up?
tacksam för tips, det är scary att åka så långt ut i vildmarken i denna kyliga tid Vad ska du hitta på i Ö-Vik precis nu när snöoväder är prognoserat lite här o var?
_________________When creating Art Never decide rules for what is right and wrong never follow the given way Just follow your soul. http://www.swedenblue.com
|
| 04 Dec 2012, 12:19 |
|
 |
|
Joshunznera
|
SlowDad wrote: Joshunznera wrote: Whats up?
tacksam för tips, det är scary att åka så långt ut i vildmarken i denna kyliga tid Vad ska du hitta på i Ö-Vik precis nu när snöoväder är prognoserat lite här o var? jag inser att det är lite dålig tajming... men vilken dag kan det å andra sidan vara lämpligt att åka till Ö-vik? 
_________________------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
| 04 Dec 2012, 12:25 |
|
 |
|
SlowDad
|
Joshunznera wrote: jag inser att det är lite dålig tajming... men vilken dag kan det å andra sidan vara lämpligt att åka till Ö-vik?  Hmmm jo om du nu belyser detta ur den vinkeln så är det klart... inte haft förmånen att besöka Ö-vik. Mina resor i Sverige har begränsats till alla ställen som hade en filmstad på den tiden jag jobbade med utveckling av SFBios biljettsystem men jag gissar att det finns en Drottninggatan, en korvkiosk, pizzeria kanske tom Mc Donald eller Frasse, coop/konsum... Att räkna med Ebow på lager är att vara en jädrans positiv snubbe 
_________________When creating Art Never decide rules for what is right and wrong never follow the given way Just follow your soul. http://www.swedenblue.com
|
| 04 Dec 2012, 12:40 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
Joshunznera wrote: Var finns affären som säljer de orangea brallorna? Tänkte köpa upp restlagret och skicka till Gloria Estefan
Brallorna är inköpta i märkesbutik i Washington DC. Men du kan få ta mina! 
_________________ Absentem laedit, qui cum ebrio litigat (Publilius Syrus)
|
| 04 Dec 2012, 12:58 |
|
 |
|
Joshunznera
|
FenderBender wrote: Joshunznera wrote: Var finns affären som säljer de orangea brallorna? Tänkte köpa upp restlagret och skicka till Gloria Estefan
Brallorna är inköpta i märkesbutik i Washington DC. Men du kan få ta mina!  Men fy faaan! Det var inte ett kapell till bilen jag skulle ha 
|
| 04 Dec 2012, 14:32 |
|
 |
|
FenderBender
|
Jag har Magnus Olsson i butiken "as we speak". Var det i morgon du dyker upp? Det här ser ut att bli en Bojenvecka på jobbet. 
|
| 04 Dec 2012, 15:07 |
|
 |
|
Renegade
Joined: 19 Jun 2005, 09:35 Posts: 5459 Location: Uppsala-la-la-la
|
Joshunznera wrote: Whats up? Ngn bra blueskoncert på G? Var äter man god mat utan att känna pizza-dofter i bakrunden? Vilken krog saknar TV-skärmar med sport? Var finns affären som säljer de orangea brallorna? Tänkte köpa upp restlagret och skicka till Gloria Estefan Finns det ngn musikaffär som har en ebow på lager?
etc etc
tacksam för tips, det är scary att åka så långt ut i vildmarken i denna kyliga tid Du missar MoDo - Växjö Lakers HC so spelas ikväll. /R
_________________ "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards
|
| 04 Dec 2012, 20:26 |
|
 |
|
SlowDad
|
FenderBender wrote: Jag har Magnus Olsson i butiken "as we speak". Var det i morgon du dyker upp? Det här ser ut att bli en Bojenvecka på jobbet.  Fender! Är du från Ö-vik?... Så du ska starta en Bojen lokalförening tillsammans med Magnus & Josh!! Ballt!!
|
| 05 Dec 2012, 10:17 |
|
 |
|
Joshunznera
|
Det blir nog en tvåmannaförening så länge. Min resa är inställd pga otjänligt väder på Södertörn.... Får försöka nästa vecka istället 
|
| 05 Dec 2012, 11:30 |
|
 |
|
FenderBender
|
Joshunznera wrote: Det blir nog en tvåmannaförening så länge. Min resa är inställd pga otjänligt väder på Södertörn.... Får försöka nästa vecka istället  Tsk, tsk, tsk... jasse sörlänningar och några snöflingor. 
|
| 05 Dec 2012, 12:35 |
|
|