|
|
Page 1 of 1
|
[ 8 posts ] |
|
Jul, jul, strålande jul...
| Author |
Message |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
 Jul, jul, strålande jul...
Julen närmar sig med stormsteg. Vad har ni för planer för er/familjen? Själv tänker jag "överraska" med en ny potent hemmabioanläggning, signerat Harman Kardon, på plats, Jag kommer att chocka familjen på julaftonsmorgon.  I mellandagarna ska hela familjen med respektive göra en kryssning till Tallinn - en plats alla har en gemensam relation till. Vad har ni planerat för "godsaker" till er familj? 
_________________ Absentem laedit, qui cum ebrio litigat (Publilius Syrus)
|
| 27 Nov 2012, 19:49 |
|
 |
|
micke
|
 Re: Jul, jul, strålande jul...
Off topic?
|
| 01 Dec 2012, 12:27 |
|
 |
|
Plexiglas
|
_________________http://www.facebook.com/gudarsskymningSjälvklart dricker jag bara NOS Gevalia. Allt annat skulle ju sabba vintagevärdet på min gamla kaffebryggare!
|
| 01 Dec 2012, 12:38 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
lugna dagar hemmavid. Fåtöljläge, glögg, julmusik, ngt bra på TV, förhoppningsvis ingen snö så att jag slipper skotta
DAgen innan julafton blir det lunch på stan och kolla in stressade Stockholmare som inet har fattat att julklappar ska köpas på nätet innan jul och inte i citubutikerna den 23e
Den närmaste familjen hemma hos oss, men bara på julafton. Sedan lugnt och vilsamt. Ska bli skönt!
_________________------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
| 01 Dec 2012, 14:41 |
|
 |
|
Andrew Blakk
|
Jag gillar julen. Kanske framförallt pysslande och allt innan mer än själva aftonen. Samma sak är det nog med resten utav familjen. Ljus, glögg, lussebullar, julkalender, mycket omtanke och värme samt sen en och annan julklapp. I år, om allt går som det ska med behandlingar och allt, så kommer julen firas med kusiner + familj och svärföräldrar på Gotland. Första gången tillsammans på många år. Mer julstämning åt folket!
Last edited by Andrew Blakk on 01 Dec 2012, 14:47, edited 1 time in total.
|
| 01 Dec 2012, 14:45 |
|
 |
|
davidihse
|
Kör till en gård i Wales och käkar roast lamb, dricker fina ale och röker rock'n'Roll tobak. Nyår firas med vänner i London. Sonen går i mellandagarna till Hamleys och väljer en julklapp.
|
| 01 Dec 2012, 14:47 |
|
 |
|
Renegade
Joined: 19 Jun 2005, 09:35 Posts: 5459 Location: Uppsala-la-la-la
|
Åker till Bangkok om ett par veckor och kommer tillbaka i början av januari.  Före jul tillbringar vi några dagar på en strand och därefter finns inga bestämda planer. På julafton plaskar jag dock garanterat i poolen på 6:e våningen med utsikt över stan med en sval drink i handen.  (Bilder kommer, lita på det!  ) Avslutar eventuellt julafton med en middag på Oriental.  /R
_________________ "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards
|
| 01 Dec 2012, 16:00 |
|
 |
|
holmis63
|
Önskar att Julen kunde vara avkopplande för mig men jag blir vara stressad av att resa till alla släcktingar, laga julmat, köpa klappar o.s.v, efter Jul tiden gillar jag skarpt däremot, lungt och avkopplande utan nåt inplanerat 
|
| 01 Dec 2012, 16:05 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 8 posts ] |
|