View unanswered posts | View active topics It is currently 30 Apr 2026, 23:06

Reply to topic  [ 3 posts ] 
Va hände? 
Author Message

Post Va hände?
På väg till t-banan så blir jag stoppad av en kille som vill ge mig en trisslott, så undrar vad är hakan?

Han säger att det är gratis, medans jag skrapar så berättar han om deras senaste exklusiva erbjudanden på mobiltelefonen Galaxy II. Olåst och 199 kr i månaden att ringa och surfa för

Innan jag vet ordet av så har jag bundit mig och jag har fått en massa grejer på köpet som extern högtalare, hörlurar och cover. Och några trisslotter.

Vafan hände egentligen? Jag försöker komma på om det är för bra för att vara sann men hittar inga fel.

Det är ju självklart en uppgradering för mig från Sony Xperia Ray till galaxy.

Jaha.. Då var man bunden dårå.

01 Nov 2012, 17:14
Profile

Post Re: Va hände?
Crimson wrote:
På väg till t-banan så blir jag stoppad av en kille som vill ge mig en trisslott, så undrar vad är hakan?

Han säger att det är gratis, medans jag skrapar så berättar han om deras senaste exklusiva erbjudanden på mobiltelefonen Galaxy II. Olåst och 199 kr i månaden att ringa och surfa för

Innan jag vet ordet av så har jag bundit mig och jag har fått en massa grejer på köpet som extern högtalare, hörlurar och cover. Och några trisslotter.

Vafan hände egentligen? Jag försöker komma på om det är för bra för att vara sann men hittar inga fel.

Det är ju självklart en uppgradering för mig från Sony Xperia Ray till galaxy.

Jaha.. Då var man bunden dårå.

Vad som hände? Du har bundit ett avtal till förra, eller förr-förra (om man inkluderar 4G versionen) modellen, som man håller på att tömma lagren från. Helt OK telefon, men yesterdays news. Vilket bolag? Hur lång tid?
Det är väl ångervecka på allt som säljs utanför butik, har jag för mig. Om du ångrar dig.

01 Nov 2012, 17:34
Profile WWW

Post Re: Va hände?
Jo jag fick också den känslan att de fått överskott och vill bli av med innan årets slut. Folk kom ju in och köpte två och två, det är inget fel på priset alls.

Jag tror jag behåller den även om jag hade velat ha den senaste så har jag ingen användning av den. Det 3 men som sagt jag kan använda mitt vanliga comiviq kort och behålla mitt gamla nr också.

Det är 24 mån och jag kan byta telefon och uppgradera. Men jag är nöjd den har mycket större skärm än xperia rayen och jobbar snabbare också. Skriver det här inlägget med den. 8)

01 Nov 2012, 18:11
Profile
Reply to topic   [ 3 posts ]