View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 17:34



Reply to topic  [ 7 posts ] 
Halvt OT? Kabinettmakare sökes 
Author Message

Joined: 18 Jun 2005, 09:06
Posts: 547
Location: Malmö
Post Halvt OT? Kabinettmakare sökes
Letar efter någon som kan eller känner någon som kan hjälpa mig att konvertera min topp till en combo, alla förslag mottages tacksamt!
Dirty här på forumet har fullt upp för tillfället tyvärr, hans byggen är kanon annars!


Tack på förhand, Peter


11 Sep 2012, 11:26
Profile

Joined: 31 Dec 2007, 15:28
Posts: 2251
Location:
Post Re: Halvt OT? Kabinettmakare sökes
Kanske du skulle få mer respons om du talade om vilken stärkare vi snackar om, och hur du vill ha det... :wink:

_________________
"The Tone is in your pants"

http://kuhnamps.com


11 Sep 2012, 22:42
Profile ICQ WWW

Joined: 18 Jun 2005, 09:06
Posts: 547
Location: Malmö
Post Re: Halvt OT? Kabinettmakare sökes
He he, jo det är ju sant.. :)
Det är en Winfield 30/18 topp:
Image
Har inga bilder på insidan just nu.
Vill ha en 1x12 combo, med stärkarpanelen uppåt, lite åt Marshall Bluesbreaker-hållet till utseendet.


11 Sep 2012, 23:35
Profile

Joined: 05 Aug 2008, 08:51
Posts: 757
Location: Mora Sweden
Post Re: Halvt OT? Kabinettmakare sökes
Beställde en kabinett till en Marshall style 18W av Chris. Han har ett samarbete med Amp Maker i England men customtillverkar. MYCKET NÖJD med både pris och resultat. Jag gav runt 1300 för min.

http://www.ampmaker.com/infocentre/thread-56.html

/AH


13 Sep 2012, 09:45
Profile

Joined: 24 Jul 2010, 12:15
Posts: 1799
Location: Röven
Post Re: Halvt OT? Kabinettmakare sökes
har oxå beställt av Chris, enbart positivt :)
mycket nöjd med resultatet.

_________________
-Var felet ligger här, vet jag inte, men det är någonstans i rättssystemet.


13 Sep 2012, 10:03
Profile

Joined: 18 Jun 2005, 09:06
Posts: 547
Location: Malmö
Post Re: Halvt OT? Kabinettmakare sökes
Det där såg ju riktigt fint ut, tackar!!


13 Sep 2012, 10:46
Profile

Joined: 05 Aug 2008, 08:51
Posts: 757
Location: Mora Sweden
Post Re: Halvt OT? Kabinettmakare sökes
Det enda jag har att säga egentligen är att man får "mailtjata" lite och han verkar inte vara så himla "digital" av sig. Tar ofta ett par dagar innan svar kommer och dom kommer ofta nattetid. Annars är det "raka puckar" som gäller med en liten handpenning först.

Lycka till!

AH


13 Sep 2012, 11:23
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.