|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
Abe Normal
|
 Jävla hundj*****el….
Dottern 10 år är vår hyperenergiske Russels favorit. Hon kom precis hem från en handling på köpcentret. Och som alltid skall dom kivas (lite på skoj) och hundjäveln hoppar upp och biter Junior (genom pyjamasbrallan) i pungen, f*n! Det gick hål! Frågade lite försynt om en kula kom emellan, men det gick tydligen bra. Så nu är dom på väg till akuten för omplåstring.
Vilken lördagkväll….
/Ulf
|
| 18 Aug 2012, 19:36 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
 Re: Jävla hundj*****el….
Att hänga ut balla åt räven, har man ju hört talas om, men... Hoppas det inte tog allt för illa?
_________________ Absentem laedit, qui cum ebrio litigat (Publilius Syrus)
|
| 18 Aug 2012, 20:00 |
|
 |
|
Abe Normal
|
FenderBender wrote: Att hänga ut balla åt räven, har man ju hört talas om, men... Hoppas det inte tog allt för illa? Nu kan man ju gå runt på en kula, och det känns ju roligare att kunna bli "farfar" än bara hundvakt. Jag tror att det ordnar sig… Men Russels är inte att leka med, hade den hunden varit fullvuxen ala Rottweiler så skulle vi inte kunna ha den. /Ulf
|
| 18 Aug 2012, 20:28 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
Abe Normal wrote: FenderBender wrote: Att hänga ut balla åt räven, har man ju hört talas om, men... Hoppas det inte tog allt för illa? Nu kan man ju gå runt på en kula, och det känns ju roligare att kunna bli "farfar" än bara hundvakt. Jag tror att det ordnar sig… Men Russels är inte att leka med, hade den hunden varit fullvuxen ala Rottweiler så skulle vi inte kunna ha den.
/Ulf det där får du ju gärna utveckla F.ö. hoppas jag att det går bra med grabben. Det gör det säkert iofs, pungar är starka grejjor, om än ömtåliga..
_________________------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
| 18 Aug 2012, 20:53 |
|
 |
|
Tobbe z
|
Susp?
|
| 18 Aug 2012, 22:28 |
|
 |
|
we_made_wor_history
|
Jag blev brutalt biten i ansiktet av mina föräldrars Golden Retriever en gång när jag skulle köra bort han från bordet när han tiggde.
även "snälla" hundraser kan bitas ibland.
Rottweilers är för övrigt underbara hundar.
|
| 19 Aug 2012, 05:03 |
|
 |
|
Mike Leaf
|
Har 2 stora hundar en Rottweiler och en Schäfer/Rottis. Snälla men vaktiga , man får hela tiden läsa av situationer och hålla koll på småbarnen, har aldrig hänt något under 9 år med dessa. Däremot blev min son biten i ansiktet när vi var på besök hos några , det var en liten minipudel som gick till attack, han vara bara 2 år , men det gick bra... man kan inte sy hundbett pga infektionsrisken utan dom tejpade ihop det.
Han är inte hundrädd idag och är 9 år !
| 19 Aug 2012, 10:47 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 7 posts ] |
|