Spelade fredag och allt var okey, lördagen kom vi tre minuter innan och spelade som vanligt och på scenen var allt okey, förutom att gitarrfan mest hördes i monitorn
Last edited by Chatte on 12 Aug 2012, 12:06, edited 1 time in total.
12 Aug 2012, 11:54
mangehall
Re: En kväll i onödan
Airguitar! Fast utan något att "aira" till Trist när det händer, har hörts dåligt även när man haft ljudtekniker. Nu tog jag för givet att ni var utan ljudtekniker men det kanske ni hade?
_________________ "Hey, it's Nikki. I'm not home because I'm dead" - Nikki Sixx
Airguitar! Fast utan något att "aira" till Trist när det händer, har hörts dåligt även när man haft ljudtekniker. Nu tog jag för givet att ni var utan ljudtekniker men det kanske ni hade?
Joined: 29 May 2005, 11:28 Posts: 1376 Location: Eskilstuna
Trevligt!
Visste inte att God Vän fanns kvar under samma namn. Favoriträtterna där på 60-talet var lövbiff eller grillkorv med pommes frites.
Var faktiskt och åt på f d Lainers Bar (nuvarande Durkslaget), som ligger ett stenkast därifrån, härom veckan. Lunchpris där på 60-talet från 2:60 om jag minns rätt.
Klas (numera i Södra Gnällbältet)
_________________ ...all the times I've had to play while people sat there drunk...
12 Aug 2012, 17:13
ChronicTown
Utöver min förundran över den fashionabla piratbandanan som en gäst klätt upp sig i, så försöker jag framförallt avgöra om kameran som upptagningen gjorts med är samtida med Beds Are Burning eller Michelangelo...
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum