
Re: Torodial nättrafo till Fender 6G15 reverb
Sustain wrote:
Generellt sett är väl den enda ev. nackdelen med toroider att de har låg vintage-faktor.

I detta fall kan jag leva med det då mitt reverb inte kommer att vara en korrekt klon av 6G15 utan kommer att ha kontrollerna på framsidan istället för ovansidan.
Undra hur många vanliga dödliga som skulle lägga märke till en rund trafo i ett stand alone reverb.