View unanswered posts | View active topics It is currently 25 Jun 2026, 12:14



Reply to topic  [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Hädelse! 
Author Message
User avatar

Joined: 11 Nov 2004, 22:59
Posts: 3783
Location: Stockholm Sweden
Post Re: Hädelse!
Sven-Johan wrote:
Och, för att ni ska fatta hur knäpp jag är, kan jag även nämna att en av de allra, allra bästa artister jag vet är Tomas Ledin (från 90-talet och framåt). Speciellt det han har gjort ihop med Lasse Andersson, där jag ofta gillar gitarrspelet och, hör och häpna, även gitarrljuden...

Tycker i alla fall jag... just nu... :wink:


Jätteknäpp :D
Jag mé :shock:
Hela vägen-plattan t.ex är grym. Inte minst gitarrerna. Där kan man snacka om skimmer här och var.
Men karln skriver ju uppenbarligen låtar med gitarr i handen och då blir det ofta gitarrarrangemang som känns som handen i handsken.
Jag tror inte Ledin kör på transistorstärkare, för att återgå till trådens ämne...
/Gunnar


03 Jun 2012, 21:05
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 31 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.