View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 23:43



Reply to topic  [ 11 posts ] 
Lite OT, ladda upp eller länka till scheman 
Author Message

Joined: 21 Nov 2002, 17:42
Posts: 3184
Location: I hjärtat av Norrbotten
Post Lite OT, ladda upp eller länka till scheman
Jag håller på bli galen på photobucket.com, ritar ett schema och sen då jag laddar upp den så förmiskas skiten så man omöjligt kan läsa vad det står eller knappt ser vad det är. Samma sak om man länkar till schemat lika liten bild.

Var laddar ni upp bilder så dom inte förminskas?


03 May 2012, 21:22
Profile
User avatar

Joined: 07 Sep 2008, 11:14
Posts: 7492
Location: Götelaborg
Post Re: Lite OT, ladda upp eller länka till scheman
Maila mig skiten så skall jag "host";a det för dig. E inget besvär. Vi har egen server å den orkar i princip med va fan som helst i storlek.

_________________
jesper@by-racing.se
Racing amps-like having bacon...for your ears.


03 May 2012, 21:30
Profile

Joined: 21 Nov 2002, 17:42
Posts: 3184
Location: I hjärtat av Norrbotten
Post Re: Lite OT, ladda upp eller länka till scheman
Mail skickat.


03 May 2012, 21:36
Profile
User avatar

Joined: 07 Sep 2008, 11:14
Posts: 7492
Location: Götelaborg
Post Re: Lite OT, ladda upp eller länka till scheman
http://www.102983.org/gallery/albums/userpics/10003/Z-jtm_utan_drossel.jpg

Så broder. Vassego´....som det heter här nere. :mrgreen:

_________________
jesper@by-racing.se
Racing amps-like having bacon...for your ears.


03 May 2012, 22:14
Profile

Joined: 21 Nov 2002, 17:42
Posts: 3184
Location: I hjärtat av Norrbotten
Post Re: Lite OT, ladda upp eller länka till scheman
Tusen tack Jesper!

Någon som har koll på om det finns nåt bra ställe att ladda upp bilder som inte förminskar bilderna vid uppladdningen?


03 May 2012, 22:18
Profile
User avatar

Joined: 07 Sep 2008, 11:14
Posts: 7492
Location: Götelaborg
Post Re: Lite OT, ladda upp eller länka till scheman
Mja...jag står gärna till tjänst. E inga probs,å här e vi iaf inte SÅ många som e aktiva..
Men det e klart,kan ju bli lite meckigt iom att det inte funkar att dela ut lösen till hö å vä...

_________________
jesper@by-racing.se
Racing amps-like having bacon...for your ears.


03 May 2012, 22:21
Profile
User avatar

Joined: 07 Sep 2008, 11:14
Posts: 7492
Location: Götelaborg
Post Re: Lite OT, ladda upp eller länka till scheman
Fö.
Om du klickar på schemat i länken en ggn till...så blir schemat ännu större... :mrgreen: :mrgreen:

_________________
jesper@by-racing.se
Racing amps-like having bacon...for your ears.


03 May 2012, 22:22
Profile
User avatar

Joined: 09 Dec 2009, 13:37
Posts: 857
Location: Sundsvall
Post Re: Lite OT, ladda upp eller länka till scheman
Postimage.org behåller originalstorlek (om man väljer att inte förminska) vid uppladdning, men ibland är sajten trög.

_________________
/Lasse

LF Audioservice


04 May 2012, 18:26
Profile WWW

Joined: 21 Nov 2002, 17:42
Posts: 3184
Location: I hjärtat av Norrbotten
Post Re: Lite OT, ladda upp eller länka till scheman
bb5000 wrote:
Postimage.org behåller originalstorlek (om man väljer att inte förminska) vid uppladdning, men ibland är sajten trög.


Tack för tipset, skall kolla in den sidan.


04 May 2012, 20:40
Profile

Joined: 01 Jan 2008, 18:58
Posts: 1487
Post Testa Dropbox
Man kan ha ett konto på Dropbox som man länkar till. Busenkelt med uppladdning då programmet/sidan delar en mapp på datorn som man bara lägger in det man vill dela i. Å gratis är det också..
Sen klistrar man in den såhär.
http://dl.dropbox.com/u/12356674/South/ ... ge%203.pdf
8)
Den här är på 81M. Har du en slö uppkoppling så är det bäst att ladda ner den innan man tittar.


08 May 2012, 23:30
Profile WWW
User avatar

Joined: 11 Nov 2009, 00:33
Posts: 1034
Location: Falun
Post Re: Lite OT, ladda upp eller länka till scheman
forumbilder.se använder jag. Där kan du välja hur stor bild du vill ha. Sidan är hyffsat snabb också :)

_________________
https://www.facebook.com/hermanssonamplification
http://emaushenric.benesser.se
http://www.benesser.se


09 May 2012, 00:22
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 11 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 101 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.