| Author |
Message |
|
Plexiglas
Joined: 27 Dec 2007, 15:24 Posts: 5497
|
 HAHAHA, UNDERBART!!!!!
_________________http://www.facebook.com/gudarsskymningSjälvklart dricker jag bara NOS Gevalia. Allt annat skulle ju sabba vintagevärdet på min gamla kaffebryggare!
|
| 04 May 2012, 09:24 |
|
 |
|
AxxChild
Joined: 09 Dec 2007, 23:29 Posts: 506 Location:
|
 Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!!
Fy fan 
|
| 04 May 2012, 10:33 |
|
 |
|
Racing
Joined: 07 Sep 2008, 11:14 Posts: 7492 Location: Götelaborg
|
 Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!!
...alllvarligt.? Nån måste ju ha tryckt dit en siffra eller två för mkt. Antingen det,eller så håller man på å renoverar en rysk rymdraket från tidigt -70 som måste e de vintagekorrekta piporna..
_________________jesper@by-racing.seRacing amps-like having bacon...for your ears.
|
| 04 May 2012, 11:29 |
|
 |
|
Amp Healer
Joined: 28 Dec 2007, 20:55 Posts: 4881 Location: Mönsterås
|
 Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!!
In the photos you will what looks like corrosion on the pins, it is not corrosion, it is dust from the packing foam that is stuck to the gold pins.
Damm??? Om det hade varit damm så hade det ju varit en smal sak att ta bort den,,,Damm my ass,,,, bild 6 enligt mitt fömenade visar tydlig oxsidering.
_________________ Hälsningar Owe Johnson
|
| 04 May 2012, 17:53 |
|
 |
|
VacuumVoodoo
Joined: 27 Dec 2007, 23:30 Posts: 2735 Location: Göteborg, Majorna/Linné
|
 Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!!
Oxiderad guld?
_________________Alex Tubewonder, Louder&More, Zagray! - Made in Västra Götaland - så de' så! http://www.anacon-tech.comhttp://www.youtube.com/vacuumvoodooZagray! - test & review
|
| 04 May 2012, 18:06 |
|
 |
|
Amp Healer
Joined: 28 Dec 2007, 20:55 Posts: 4881 Location: Mönsterås
|
 Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!!
VacuumVoodoo wrote: Oxiderad guld? Nä, men titta igen så ser mer ut som oxid kommit ut där guldet inte varit heltäckande.
_________________ Hälsningar Owe Johnson
|
| 04 May 2012, 18:10 |
|
 |
|
bb5000
Joined: 09 Dec 2009, 13:37 Posts: 857 Location: Sundsvall
|
 Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!!
Racing wrote: ...alllvarligt.? Nån måste ju ha tryckt dit en siffra eller två för mkt. Antingen det,eller så håller man på å renoverar en rysk rymdraket från tidigt -70 som måste e de vintagekorrekta piporna.. Det är väl nordkoreanerna som kommit på hur de ska fixa den där raketen som pajade sist..
_________________/Lasse LF Audioservice
|
| 04 May 2012, 18:28 |
|
 |
|
Svullo
Joined: 18 Sep 2004, 23:06 Posts: 2593 Location: Täby
|
 Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!!
Var det Knut som knep dom??? 
|
| 04 May 2012, 23:02 |
|
 |
|
pikehead
Joined: 12 Sep 2011, 20:04 Posts: 654
|
 Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!!
20435 spänn. Det var nog guldpinnarna som gjorde det (oxiderade eller inte).
|
| 05 May 2012, 00:16 |
|
 |
|
Plexiglas
Joined: 27 Dec 2007, 15:24 Posts: 5497
|
 Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!!
Svullo wrote: Var det Knut som knep dom???  Haha, in your dreams, nä jag har alla rör och några till som jag och mina medspelare kan tänkas behöva under tre livstider. 
_________________http://www.facebook.com/gudarsskymningSjälvklart dricker jag bara NOS Gevalia. Allt annat skulle ju sabba vintagevärdet på min gamla kaffebryggare!
|
| 06 May 2012, 19:38 |
|
 |
|
Svullo
Joined: 18 Sep 2004, 23:06 Posts: 2593 Location: Täby
|
 Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!!
|
| 09 May 2012, 16:06 |
|
 |
|
Jo E
Joined: 16 Jul 2009, 16:20 Posts: 2039 Location: Tjockhult 08 Stockholm
|
 Re: HAHAHA, UNDERBART!!!!!
Man får hoppas att dom låter fint...
_________________It´s all in the ears of the beholder https://edlersrevolution.bandcamp.com/
|
| 09 May 2012, 18:55 |
|
|