
Re: Köpa förstärkare i en affär med damunderkläder?
Nja, jag hade inte sett den tidigare på "Allmänt", är mest inne på Rörsnack och Vintage. Så det var en välgärning att du postade detta Alex! Jag skrattade gott!
Hm, skulle jag köpa något av denna tjommen? Nej, tror inte det...
Är det inte så också apropå hans skryt om det stabila Marshall Co att det har kånkat /varit nära ett antal gånger? Och att kvalitén i alla fall de tidiga åren gick upp och ned beroende på vad man hittade billigt i komponentväg?
Amerikansk säljare i kubik.
