Jag tar tacksamt emot rekommendationer på bra ställe att få lite saker pulverlackerade i Gbg-området. Behöver inte vara snabbast eller billigast men gärna bra på det de gör.
Tack på förhand!
Magnus
10 Mar 2012, 19:58
datakrumelur
Re: Pulverlackering Göteborg??
Enda jag känner till vid namn är Pulverteknik, ligger i Kungälv.
Ola. Borde inte Frank ute på Universalteknik veta om ngn,om det finns,i stan? Tycker det låter rimligt iaf å Frank e en bra karl i sammanhanget att lita till å på.
_________________ jesper@by-racing.se Racing amps-like having bacon...for your ears.
12 Mar 2012, 23:48
we_made_wor_history
Jag skulle vilja ha min SA2200 omlackad mörkblå i cellulosa-lack. har verkligen inte råd med det men kan man inte gå nånstans där dom kör nån instrumentbyggarutbildning och låta nån elev göra det billigt eller nåt?
19 Mar 2012, 01:45
harpgear
I närheten av Göteborg...kanske inte, men pulverlack går att ordna i norra landsdelen (går lastbilar dagligen) Modernaste förbehandling och hög kvalite utlovas om materialet håller bra kvalite
Users browsing this forum: No registered users and 35 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum