| Author |
Message |
|
P90
|
 Skål
Skål på er! Hö, hö, först för en gång skull.. Dricker lite rödtjut och ska plinka gitarr genom den Vox vt20+ som jag köpte på väg hem från jobbet idag. 
_________________ /Garagegitarrist med framtiden bakom mig
|
| 24 Feb 2012, 19:51 |
|
 |
|
glassfinger
Joined: 25 Sep 2004, 16:48 Posts: 3754 Location: Hising Island
|
 Re: Skål
Skål i nåt rött från en bib. 
|
| 24 Feb 2012, 20:22 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
jorå, matlagning på G men jag tog en paus och spelade R.E.Ms Everybody Hurts på Dobron. Till detta en Anchor Steam Liberty Ale
Cheers BOJs!
_________________------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
| 24 Feb 2012, 20:59 |
|
 |
|
hottahejti
|
Skål!! Tog ett Dm,och en Norrlands  Edit* PÅ min Lp Studio och genom Line6 Ux1 grunkan 
_________________ "Its the man,not the gears,or was it vice versa?"
|
| 24 Feb 2012, 21:13 |
|
 |
|
Abe Normal
|
Skål utan alkohol....
Var i skidbacken idag (händer inte så ofta) med dottern, +8 och sol i Stockholm (Flottsbro), helt fantastiskt vinterväder.
/Ulf
|
| 24 Feb 2012, 21:22 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
Hmmm... När jag klev innanför dörren hörde jag en röst som sa "jag vill ha Mannerströms kycklingrullader från reklamfilme, har köpt alla råvaror. Här är receptet - det är synd om mig...". Det var bara att sätta igång. Som vanligt när jag testar ett nytt recept, följer jag det slaviskt för att sedan göra "min egen grej" av det. Så även denna gång, men jag tillsatte vitlök - som inte fanns med i originalreceptet. Resultatet blev en helt ok middag som rekommenderas. Pustar nu ut med en härlig Newcastle Brown Ale (beroendeframkallande!). Skål på er BOJs! 
_________________ Absentem laedit, qui cum ebrio litigat (Publilius Syrus)
|
| 24 Feb 2012, 21:29 |
|
 |
|
Firetone
Joined: 11 Jul 2005, 14:32 Posts: 965 Location: Eskilstuna, Sweden
|
Jag fick baka pizza i dag, två små boys villa ha det!Pizzan bakades till ackompanjemang av ett bar Baron Trench! Till amten blev det ett par glas Zinfandel!
Nu är det snart dax för kaffe o cagnac!
SKÅL bröder!!!
_________________ /Bengt
|
| 24 Feb 2012, 23:14 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
Abe Normal wrote: Skål utan alkohol....
Var i skidbacken idag (händer inte så ofta) med dottern, +8 och sol i Stockholm (Flottsbro), helt fantastiskt vinterväder.
/Ulf Ahh, Flottsbro! Stockholms bästa utförsåkning. Där åkte jag redan på 60-talet innan liftarnas tid och innan man hade fällt skogen i den övre delen av backen.. Detta var innan curlingens tid så vi gick till Stuvsta Station, tog tåget till Huddinge Stn, vidare med buss till St Botvid och sedan ännu en promenad på 2 km ner till backen. Det var hårdare förr 
_________________------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
| 24 Feb 2012, 23:17 |
|
 |
|
kjelle
|
Skål från Vemdalen, knapp meter snö, runt nollan, soligt vindstilla. M a o en fantastisk vinterdag. Skål i lite rödtjut!
| 24 Feb 2012, 23:37 |
|
 |
|
Abe Normal
|
Joshunznera wrote: Abe Normal wrote: Skål utan alkohol....
/Ulf Ahh, Flottsbro! Stockholms bästa utförsåkning. Där åkte jag redan på 60-talet innan liftarnas tid och innan man hade fällt skogen i den övre delen av backen.. Detta var innan curlingens tid så vi gick till Stuvsta Station, tog tåget till Huddinge Stn, vidare med buss till St Botvid och sedan ännu en promenad på 2 km ner till backen. Det var hårdare förr  Att åka slalomskidor var mer en hjälteinsats förr (gå uppför backen), men har inte grejerna blivit tyngre? Var helt svettig när jag fram till liften från parkeringen med dubbla pjäxor i väskan (väger bly). Annars är Flottsbro riktigt fint med Stockholmsmått sett (för Fenderbender är det förmodligen ingenting?). /Ulf
|
| 26 Feb 2012, 23:26 |
|
|