|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
Axewall
|
 Frugan drömde...
att jag prompt skulle vaxa alla golv. Det var inte så kul. Mer intressant var hennes andra dröm, ett flygplan med en massa folk kraschade nära en ö som visade sig vara öde. Eller kanske inte öde? Konstiga saker började hända, det visade sig efterhand att det var de olika personernas drömmar som blev typ verkliga. Låter som en bra plot för en cool film, eller?
_________________ "Vägren upphör" Lite ålderdomlig uppmaning om att inte lägga av, som jag ibland ser vid sidan av vägen.
|
| 19 Feb 2012, 00:14 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
 Re: Frugan drömde...
Axewall wrote: att jag prompt skulle vaxa alla golv. Det var inte så kul. Mer intressant var hennes andra dröm, ett flygplan med en massa folk kraschade nära en ö som visade sig vara öde. Eller kanske inte öde? Konstiga saker började hända, det visade sig efterhand att det var de olika personernas drömmar som blev typ verkliga. Låter som en bra plot för en cool film, eller? Glöm inte att uppdatera oss om fortsättningen. 
_________________ Absentem laedit, qui cum ebrio litigat (Publilius Syrus)
|
| 19 Feb 2012, 00:22 |
|
 |
|
Lemmy
Joined: 10 Mar 2004, 23:38 Posts: 2344 Location: Gislaved SWISH
|
Axewall wrote: att jag prompt skulle vaxa alla golv. Det var inte så kul. Mer intressant var hennes andra dröm, ett flygplan med en massa folk kraschade nära en ö som visade sig vara öde. Eller kanske inte öde? Konstiga saker började hända, det visade sig efterhand att det var de olika personernas drömmar som blev typ verkliga. Låter som en bra plot för en cool film, eller? Påminner lite om Lost tycker jag..
_________________ Si fractum non sit, noli id reficere
|
| 19 Feb 2012, 00:33 |
|
 |
|
Axewall
|
Lemmy wrote: Axewall wrote: att jag prompt skulle vaxa alla golv. Det var inte så kul. Mer intressant var hennes andra dröm, ett flygplan med en massa folk kraschade nära en ö som visade sig vara öde. Eller kanske inte öde? Konstiga saker började hända, det visade sig efterhand att det var de olika personernas drömmar som blev typ verkliga. Låter som en bra plot för en cool film, eller? Påminner lite om Lost tycker jag.. Ska kolla upp den.
_________________ "Vägren upphör" Lite ålderdomlig uppmaning om att inte lägga av, som jag ibland ser vid sidan av vägen.
|
| 19 Feb 2012, 01:11 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|