Det går alldeles utmärkt det. Även om förstärkningsfaktorn minskar ngt så e den största skillnaden,som jag fattat det,att 81;an har mkt lägre utgångsimpedans än 83;an.
_________________ jesper@by-racing.se Racing amps-like having bacon...for your ears.
09 Feb 2012, 13:14
surfbrother
Joined: 30 Jan 2009, 16:53 Posts: 630 Location: Mölndal
Re: Fasvändare
Racing wrote:
Det går alldeles utmärkt det. Även om förstärkningsfaktorn minskar ngt så e den största skillnaden,som jag fattat det,att 81;an har mkt lägre utgångsimpedans än 83;an.
Och hur påverkar den lägre utgångsimpedansen det hela Jesper?
Rent praktiskt lär du knappast märka så mkt. Utgångsimpedansen "säger" hur trögdrivet det blir efter steget lite dumt uttryckt. Som sagt,prova du glatt. Finns inga hinder i det.
_________________ jesper@by-racing.se Racing amps-like having bacon...for your ears.
09 Feb 2012, 22:49
surfbrother
Joined: 30 Jan 2009, 16:53 Posts: 630 Location: Mölndal
Users browsing this forum: No registered users and 14 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum