| Author |
Message |
|
VacuumVoodoo
Joined: 27 Dec 2007, 23:30 Posts: 2735 Location: Göteborg, Majorna/Linné
|
 Owe Amphealer 50 bast idag!
_________________Alex Tubewonder, Louder&More, Zagray! - Made in Västra Götaland - så de' så! http://www.anacon-tech.comhttp://www.youtube.com/vacuumvoodooZagray! - test & review
|
| 03 Feb 2012, 19:56 |
|
 |
|
Ballz
Joined: 28 Dec 2007, 10:24 Posts: 1478
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
GRATTIS som fan! Hoppas du får en kul fest och ett milt uppvaknande 
|
| 03 Feb 2012, 19:57 |
|
 |
|
leffje
Joined: 28 Dec 2007, 15:30 Posts: 2004 Location: Linköping
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Congrats.
_________________ Bojen sponsor
|
| 03 Feb 2012, 19:59 |
|
 |
|
Magic
Joined: 22 Sep 2004, 23:43 Posts: 1529 Location: Söder om landsvägen
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Grattis!
_________________http://www.myspace.com/magicjohnssonthemeanmistreatersI´ve paid my dues I've got the right to play the blues.
|
| 03 Feb 2012, 20:01 |
|
 |
|
Tubis
Joined: 27 Dec 2007, 15:16 Posts: 7517 Location: Uddevalla
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
_________________ Johan Hansson
|
| 03 Feb 2012, 20:03 |
|
 |
|
HasseA
Joined: 16 Dec 2005, 23:50 Posts: 947 Location: Bollnäs
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
50!?? Vaf-n äru så jävvla gammel? Stooort Grattis från Bollnäs!
_________________ Hasse.
|
| 03 Feb 2012, 20:06 |
|
 |
|
farbrortäpp
Joined: 22 Oct 2009, 12:45 Posts: 651
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Grattis!! Hoppas träffa dig på riktigt nån dag å ...och det finns hjälp 
|
| 03 Feb 2012, 20:09 |
|
 |
|
Racing
Joined: 07 Sep 2008, 11:14 Posts: 7492 Location: Götelaborg
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Grattis Owe! Verkligen!!!
_________________jesper@by-racing.seRacing amps-like having bacon...for your ears.
|
| 03 Feb 2012, 21:51 |
|
 |
|
Firetone
Joined: 11 Jul 2005, 14:32 Posts: 965 Location: Eskilstuna, Sweden
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Grattis Owe! Hipp hipp....
_________________ /Bengt
|
| 03 Feb 2012, 21:54 |
|
 |
|
nilo
Joined: 02 Jan 2008, 13:09 Posts: 2743 Location: Sverige: Skåne: Ystad.
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Firetone wrote: Grattis Owe! Hipp hipp.... Hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Än är du inte vuxen 
|
| 03 Feb 2012, 22:03 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Grattis, din gamle uv! Keep up the good work! 
_________________ Absentem laedit, qui cum ebrio litigat (Publilius Syrus)
|
| 03 Feb 2012, 22:15 |
|
 |
|
Obi
Joined: 10 Nov 2005, 01:37 Posts: 1478 Location:
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Har man klarat sig så långt måste man gjort något rätt, grattis  !
|
| 03 Feb 2012, 22:54 |
|
 |
|
Örjan
Joined: 27 Feb 2003, 13:54 Posts: 419 Location:
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Grattis Owe!! Örjan. 
_________________ "It may take talent to play fast, but it takes soul to slow down and say something"
|
| 03 Feb 2012, 23:38 |
|
 |
|
Sustain
Joined: 02 Mar 2003, 23:01 Posts: 1934 Location: Bollnäs
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Grattis Owe!
|
| 03 Feb 2012, 23:41 |
|
 |
|
R.U. Sirius
Joined: 12 Jun 2005, 04:28 Posts: 909 Location: Estocolmo
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
GRATTIS! 
_________________- The Mayor of Simpleton - http://www.guitarlabs.se
|
| 03 Feb 2012, 23:51 |
|
 |
|
El Olo
Joined: 27 Dec 2007, 20:19 Posts: 242
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Grattis, nu éru på döhalvan som många av oss andra gubbdj-vlar 
|
| 03 Feb 2012, 23:52 |
|
 |
|
busse
Joined: 21 Nov 2002, 17:42 Posts: 3184 Location: I hjärtat av Norrbotten
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Grattis!!!!!!
|
| 04 Feb 2012, 01:05 |
|
 |
|
emaushenric
Joined: 11 Nov 2009, 00:33 Posts: 1034 Location: Falun
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Man får gratulera!
|
| 04 Feb 2012, 01:07 |
|
 |
|
Izzy
Joined: 11 Nov 2004, 22:59 Posts: 3783 Location: Stockholm Sweden
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Grattis och välkommen till den erfarna sidan /Gunnar
|
| 04 Feb 2012, 01:18 |
|
 |
|
zven
Joined: 27 Dec 2007, 21:50 Posts: 2621 Location: Eskilstuna
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
grattis..
|
| 04 Feb 2012, 04:15 |
|
 |
|
Tom-Andrew
Joined: 07 Jan 2008, 16:03 Posts: 1653
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Grattis Owe!
_________________ /Tom-Andrew
Låter det bra så är det antagligen bra...
|
| 04 Feb 2012, 11:38 |
|
 |
|
bb5000
Joined: 09 Dec 2009, 13:37 Posts: 857 Location: Sundsvall
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Grattis !
_________________/Lasse LF Audioservice
|
| 04 Feb 2012, 11:56 |
|
 |
|
lasse svaj
Joined: 09 Jan 2008, 11:55 Posts: 1707 Location: Vadstena
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Grattis Owe, Livet efter 50 är inte så illa som man kan förledas att tro i ungdomsfixerade tider! 
_________________ Lasse
|
| 04 Feb 2012, 12:07 |
|
 |
|
Custom Sam
Joined: 27 Dec 2007, 17:17 Posts: 2436 Location: Tjörn
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Grattis Owe, det är rätt trivsamt på döhalvan faktiskt... Tänk den dagen när en stor del av gubbarna här är pensionärer, då har vi ju hur mycket tid som helst att diskutera cryobehandlade rör m.m... Väldigt många som hänger här på rörsidan är födda runt 1960, om jag nte minns fel från en tidigare "undersökning". Så runt 2025 blir det full fart här... 
_________________ /Lennart
|
| 04 Feb 2012, 12:18 |
|
 |
|
Renegade
Joined: 19 Jun 2005, 09:35 Posts: 5459 Location: Uppsala-la-la-la
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Dagen efter grattis. /R
_________________ "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards
|
| 04 Feb 2012, 13:16 |
|
 |
|
Hellhammer
Joined: 07 Jul 2008, 21:34 Posts: 223 Location:
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Grattis!
_________________ /Stefan
|
| 04 Feb 2012, 13:37 |
|
 |
|
rudmark
Joined: 27 Dec 2007, 21:55 Posts: 2892 Location: Uppsala
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Renegade wrote: Dagen efter grattis. /R +1  
|
| 04 Feb 2012, 16:54 |
|
 |
|
Kucera
Joined: 25 Oct 2009, 22:45 Posts: 565 Location: Trollhättan
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
ja fy fan.. ja är säkert sent ute, men ändå. Grattis
_________________ //Kucera
|
| 04 Feb 2012, 22:42 |
|
 |
|
ralvejd
Joined: 15 Jan 2008, 22:13 Posts: 1860 Location: skaraborg
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
gratulationer till owe lite försent, om farbror nu orkat upp ur sängen idag 
_________________ ralvejd@pc010:~$ Generalist, kan inget om allt
|
| 04 Feb 2012, 23:29 |
|
 |
|
1959-2203
Joined: 09 Jun 2008, 15:15 Posts: 148 Location: Hässelby/Linköping
|
 Re: Owe Amphealer 50 bast idag!
Owe! Grattis som fan till halvseklet! Hur var det nu, halvgubbe vid 30, helgubbe vid 40 och skitgubbe vid 50  . Själv har man varit skitgubbe i snart två år. Sweden Rock i år? Vi hörs! Jonas
|
| 05 Feb 2012, 13:47 |
|
|