|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 8 posts ] |
|
Låna sig lite pengar....?
| Author |
Message |
|
Bulan
|
 Låna sig lite pengar....?
_________________ Nu med utan att ej röra ingen knapp.
|
| 17 Nov 2011, 20:16 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
 Re: Låna sig lite pengar....?
Hmmm... Det sorgliga är att annonsören i emailadressen verkar ta "draghjälp" av anrika Barclay's Bank. 
_________________ Absentem laedit, qui cum ebrio litigat (Publilius Syrus)
|
| 17 Nov 2011, 20:39 |
|
 |
|
Abe Normal
|
Jag skulle aldrig låna pengar på det sättet, det ligger sannolikt klausuler inbakade, låna pengar utan säkerhet gör man bara inte. Så jag säger aldrig om man inte är helt lost!
/Ulf
|
| 17 Nov 2011, 20:50 |
|
 |
|
ramjac
Joined: 05 May 2007, 22:30 Posts: 763 Location: mitt i småland
|
" i 2 timmar eller mer, " wtf?
_________________ \_..,,,;;:::oo00OOfairieswearbootsOO00oo:::;;,,,..._/
|
| 17 Nov 2011, 20:52 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
Abe Normal wrote: Jag skulle aldrig låna pengar på det sättet, det ligger sannolikt klausuler inbakade, låna pengar utan säkerhet gör man bara inte. Så jag säger aldrig om man inte är helt lost!
/Ulf +1 Och vilken sund utlånare lånar pengar till en person med betalningsanmärkningar (bad credit)? 
_________________ Absentem laedit, qui cum ebrio litigat (Publilius Syrus)
|
| 17 Nov 2011, 20:53 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
FenderBender wrote: Abe Normal wrote: Jag skulle aldrig låna pengar på det sättet, det ligger sannolikt klausuler inbakade, låna pengar utan säkerhet gör man bara inte. Så jag säger aldrig om man inte är helt lost!
/Ulf +1 Och vilken sund utlånare lånar pengar till en person med betalningsanmärkningar (bad credit)?  Lana pengar utan sakerhet skulle jag latt kunna gora, men lana ut pengar utan sakerhet ar ju en annan sak 
_________________------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
| 17 Nov 2011, 22:53 |
|
 |
|
Abe Normal
|
Det är väl ganska väl känt att ju "enklare" lån desto mer kostsamt. Jag skulle för egen del aldrig låna på pengar på det sättet.
/Ulf
|
| 17 Nov 2011, 23:35 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
Abe Normal wrote: Det är väl ganska väl känt att ju "enklare" lån desto mer kostsamt. Jag skulle för egen del aldrig låna på pengar på det sättet.
/Ulf fast nu var det att lana med sakerhet eller inte jag kommenterade, inte rantenivan Fast jag borde ju verkligen forsaka lata bli att spela viktigpetter sorry for mina svengelska inlagg idag forresten, jag skriver pa en amerikansk dator utan svenska tecken 
_________________------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
| 17 Nov 2011, 23:46 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 8 posts ] |
|