|
|
Page 1 of 1
|
[ 12 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
kjelle
|
 Lördagsskål!
Eftersom ni andra också sitter hemma och smygsuper, kan vi lika gärna skåla tillsammans. Tar det otroligt lugnt idag, shoppat en pedal, munhuggits lite med Amp Healer, skippat joggingen, käkat lite god fisk.
Skål! i lite italienskt, Montefalco Rosso.
| 08 Oct 2011, 19:28 |
|
 |
|
Plexiglas
|
 Re: Lördagsskål!
ok, hakar på, skålar i vitt vin och lemon (con)fusion! 
_________________http://www.facebook.com/gudarsskymningSjälvklart dricker jag bara NOS Gevalia. Allt annat skulle ju sabba vintagevärdet på min gamla kaffebryggare!
|
| 08 Oct 2011, 19:37 |
|
 |
|
messy
|
Pannbiff med lök, ett par glas Spitfire, en liten Old Granddad senare, skål!
|
| 08 Oct 2011, 19:49 |
|
 |
|
Firetone
Joined: 11 Jul 2005, 14:32 Posts: 965 Location: Eskilstuna, Sweden
|
Här är det rödtjut & kyckling! Skål! Och en trevlig fortsättning på lördagskvällen.
_________________ /Bengt
|
| 08 Oct 2011, 19:54 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
Här har jag i min ensamhet lagat gräddstuvad kalvlever med lök, potatis och rårörda lingon. Det satt som en fläskläpp! Drack mjölk till maten, men nu har jag nyss sprättat en Staropramen. Skål! 
_________________ Absentem laedit, qui cum ebrio litigat (Publilius Syrus)
|
| 08 Oct 2011, 20:22 |
|
 |
|
Renegade
Joined: 19 Jun 2005, 09:35 Posts: 5459 Location: Uppsala-la-la-la
|
Sitter mest och tycker synd om mig själv pga halsont och snuva.  Har druckit en öl men den smakade inget så jag tror jag spar mig tills ag blir frisk. /R
_________________ "Art is the last thing I'm worried about when I'm writing a song. As far as I'm concerned, art is just short for 'Arthur'." - Keith Richards
|
| 08 Oct 2011, 20:50 |
|
 |
|
christian-h
|
Skål i en youngs double chocolate stout!
_________________ Med vänliga hälsningar, Christian
|
| 08 Oct 2011, 20:58 |
|
 |
|
javelin70
|
Skål på er! Blev risotto och lite gott vitt till (och i).
Micke
_________________ javelin70 [at] hotmail.com "Life is hard and then you die!" Proud sponsor of Ljudbojen
|
| 08 Oct 2011, 21:58 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
eftersläcker lite med vatten, men å andra sidan har ju lördagen förpassats till historien nu, så ngn lördagsskål kommer inte ifråga
annars har det varit tyskt rödvin, australiskt vitt och en skvätt "norsk" gognac
_________________------------------------------------------------- The beat goes on and I´m so wrong
|
| 09 Oct 2011, 00:41 |
|
 |
|
Abe Normal
|
Hakar på, levern är i topptrim, lite fett runt kanterna men det får man ta. Ny pedal?...låter spännande (dinki-toys för män)  . Det blev fläskstek på tyskt maner i ugn, kokt potatis äppelmos och lite syrlig gurka plus grönisar. Riktigt smarrigt, man skall inte underskatta gammal god husmanskost. /Ulf
|
| 09 Oct 2011, 01:23 |
|
 |
|
kjelle
|
Abe Normal wrote: Hakar på, levern är i topptrim, lite fett runt kanterna men det får man ta. Ny pedal?...låter spännande (dinki-toys för män) .Det blev fläskstek på tyskt maner i ugn, kokt potatis äppelmos och lite syrlig gurka plus grönisar. Riktigt smarrigt, man skall inte underskatta gammal god husmanskost. /Ulf Så spännande kanske det inte blev, en BD-2. Jag har hört så mycket bra om den kanske underskattade pedal, att jag tog chansen att prova när Robis sålde sin. Uj, nu blev det On Topic, bäst att sluta här, annars kanske man blir bannad. 
| 09 Oct 2011, 10:43 |
|
 |
|
Abe Normal
|
kjelle wrote: Abe Normal wrote: Hakar på, levern är i topptrim, lite fett runt kanterna men det får man ta. Ny pedal?...låter spännande (dinki-toys för män) .Det blev fläskstek på tyskt maner i ugn, kokt potatis äppelmos och lite syrlig gurka plus grönisar. Riktigt smarrigt, man skall inte underskatta gammal god husmanskost. /Ulf Så spännande kanske det inte blev, en BD-2. Jag har hört så mycket bra om den kanske underskattade pedal, att jag tog chansen att prova när Robis sålde sin. Uj, nu blev det On Topic, bäst att sluta här, annars kanske man blir bannad.  Det är kul när samtalet växer, BD-2 skall vara riktigt bra…en top notch bland Bosspedaler. /Ulf
|
| 09 Oct 2011, 11:29 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 12 posts ] |
|