Är det någon som har en gammal moppe och kan tänka sig att sälja den till mig ? Trasig absolut inget hinder. Letar även efter delar till Cresent 2000, allt är intressant.
Den moppe jag är ute efter ska köras med läderhuva och vindstrut i samband med veteran rallyn... Skulle vara en syn för ögat med den utstyrseln på den knarren Men i vilket fall...tack för erbjudandet....sökning fortsätter.
_________________ Play it again Sam.......
21 Sep 2011, 22:05
Flowerhill
Den moppe jag är ute efter ska köras med läderhuva och vindstrut i samband med veteran rallyn... Skulle vara en syn för ögat med den utstyrseln på den knarren Men i vilket fall...tack för erbjudandet....sökning fortsätter.
Svärfar har en gammal cresent 2000 stående i förrådet.. inte hundra komplett, lite detaljer saknas. men med sjysst patina.. har för mig att du bor i norrland som jag.. maila om du är intresserad.
_________________ I`m old enough to choose my toys..
24 Sep 2011, 02:57
dimman
Re: Gammal moppe !
Du får ett PM. eftersom du inte har satt ut någon e-postadress, eller maila mig på : luffarns@telia.com
_________________ Play it again Sam.......
24 Sep 2011, 09:09
Flowerhill
Re: Gammal moppe !
dimman wrote:
Du får ett PM. eftersom du inte har satt ut någon e-postadress, eller maila mig på : luffarns@telia.com
Åhh fasen... Måste jag anmäla in mailen igen.. Buggar lite i nya bojen! Fixar det.. Under tiden så läser jag ditt pm och kan ju för all del svara!!!! har inga bilder i dagsläget, kan försöka fixa det .. Tror han pratat om pris kring 2500-3000...
_________________ I`m old enough to choose my toys..
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum