Squier Telecaster Classic Vibe SÅLD!!!
Squiern är Såld!!!
Last edited by Anders Banders on 10 Sep 2011, 15:42, edited 2 times in total.
09 Sep 2011, 13:36
K-G
Re: Squier Telecaster Classic Vibe
Anders Banders wrote:
Tjo! Har kommit över en Fender Tele så nu känns Squiern överflödig. Har inte haft den länge och den är i nyskick. 2500:- inkl ev frakt. Har ett softcase och en gammal gitarrkartong som jag kan skicka i.
Vilken av gurorna säljs? Om man ska döma efter bilderna så verkar det vara 2 olika telecasters
_________________ "Att påstå att man inte är rasist samtidigt som man sympatiserar med SD och dess politik är ju lika ologiskt som att säga att man är vegan samtidigt som man käkar på en flintastek..."
09 Sep 2011, 19:11
Anders Banders
K-G wrote:
Anders Banders wrote:
Tjo! Har kommit över en Fender Tele så nu känns Squiern överflödig. Har inte haft den länge och den är i nyskick. 2500:- inkl ev frakt. Har ett softcase och en gammal gitarrkartong som jag kan skicka i.
Vilken av gurorna säljs? Om man ska döma efter bilderna så verkar det vara 2 olika telecasters
Så var väl inte tanken egentligen. Den övre bilden är ju bara en bild på själva Squier Classic Vibe modellen medans den undre bilden är på min som jag äger, dvs den jag säljer. Bara för att visa
10 Sep 2011, 08:18
K-G
Anders Banders wrote:
Så var väl inte tanken egentligen. Den övre bilden är ju bara en bild på själva Squier Classic Vibe modellen medans den undre bilden är på min som jag äger, dvs den jag säljer. Bara för att visa
Okej....hade varit trevligt med ett "närgånget" foto så att man kan se hur den ser ut
_________________ "Att påstå att man inte är rasist samtidigt som man sympatiserar med SD och dess politik är ju lika ologiskt som att säga att man är vegan samtidigt som man käkar på en flintastek..."
10 Sep 2011, 10:07
Anders Banders
K-G wrote:
Anders Banders wrote:
Okej....hade varit trevligt med ett "närgånget" foto så att man kan se hur den ser ut
concider it done!
10 Sep 2011, 10:48
Lemmy
Joined: 10 Mar 2004, 23:38 Posts: 2344 Location: Gislaved SWISH
Vad väger den på ett ungefär?
_________________ Si fractum non sit, noli id reficere
Users browsing this forum: No registered users and 81 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum