Jag hatar dem verkligen!
Respekt för integritet e uppenbarligen inte dessa företags starka sida,å iom det skulle det fanimig aldrig falla mig in att handla så mkt som en bit stympad sytråd av dem.
Av nån outgrundlig anledning e det dessutom så att dessa idioter alltid prickar in att ringa när jag väl satt mig med gitarren här hemmavid å börjar hitta lite flyt i det jag gör.
Måtte de asen hemsökas av 1000tals infekterade kackerlackor,å...japp...vi e registerade hos NIX men inte fan hjälper det...
Men...."sometimes the common man fights back",å det här e nog fanimig ngt av det roligare jag hört i ämnet!
Brasklappen e att jag tror man behöver dels ha volymen ganska högt för att hänga med,å vad vidare e krävs det nog att man e hyggligt van att lyssna till regelrätt amerikanska...
Men HELVETE va rätt de e.... [:D]
Jag garva så jag kippa efter luft första ggn jag hörde den!
Försök visualisera scenariot när ni lyssnar...[:D]
[url="http://www.youtube.com/watch?v=s898wpcgcJM"]http://www.youtube.com/watch?v=s898wpcgcJM[/url]
jesper@gofastparts.se