View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 09:33



Reply to topic  [ 8 posts ] 
Avslutar 
Author Message

Joined: 28 Dec 2007, 23:56
Posts: 252
Location:
Post Avslutar
Tar bort bytes annonsen
Gitarren finns på säljes

<s> 2st DiMarzio paf pro normal spac.(DP151bk) Sparsamt använd. Full längd på kablar. Förpacking fins med.</s>
<s> Har even en Boss HM-2 och en</s>
<b> Ibanez SM7 smash box</b> bytes pris
<b>En Squier Strata STD</b> bytes

Intresanta byten...
Combo, topp deley reverb m.m. Kom med förslag [?]

<s> <b> En mick såld en on hold tills vidare</b></s>Såld



Image

Image


26 Dec 2008, 23:17
Profile ICQ WWW

Joined: 01 Sep 2003, 11:12
Posts: 903
Location:
Post 
HM-2 är jag sugen på!

http://www.myspace.com/urangbg
http://www.myspace.com/thetrussrods
Image


04 Jan 2009, 13:38
Profile ICQ WWW

Joined: 28 Dec 2007, 23:56
Posts: 252
Location:
Post 
Ring mig då [8D]


04 Jan 2009, 13:47
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 07 Sep 2008, 11:14
Posts: 7492
Location: Götelaborg
Post 
Steff.
Världen e bra liten,å det var en mycket positiv överraskning idag...du vet vad jag menar.

Har du lust ,så slå en signal så tar jag med ngr av de lite äldre yxorna ut om du vill hårdtesta eller för att spela ihop lite.
Bara att du ringer å säger till.
Skulle jag tycka var VÄLDIGT kul.

Jesper

hrj743@hotmail.com


10 Jan 2009, 23:25
Profile

Joined: 31 May 2008, 13:15
Posts: 206
Location:
Post 
5 strängad bas mot gitarren?
eller något annat?


12 Jan 2009, 20:08
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 28 Dec 2007, 23:56
Posts: 252
Location:
Post 
mishral wrote:

5 strängad bas mot gitarren?
eller något annat?

Vad för bas? Vad har du för "annat"[?]


12 Jan 2009, 20:47
Profile ICQ WWW

Joined: 31 May 2008, 13:15
Posts: 206
Location:
Post 
Felixx wrote:

mishral wrote:

5 strängad bas mot gitarren?
eller något annat?

Vad för bas? Vad har du för "annat"[?]



Det är en 5-strängad Yamaha RBX5. Röd med guldmekanik.
Sen finns det 3 Behringer pedaler. en flanger, en chorus och en 7-bands EQ.
Eller en Zoom PS04 handporta.
sen finns det en POD 2.0 också, men jag har inte bestämt om jag vill bli av med den än.
En ART effektprocessor utan adapter finns också, den är för sång och studiomiljö mest.


13 Jan 2009, 23:05
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 28 Dec 2007, 23:56
Posts: 252
Location:
Post 
Kan du maila bilder på basen?
Det kan vara lite kul att prova bas [:D]


13 Jan 2009, 23:56
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.