Alldeles nya, aldrig använda, bara uppackade,tele- och Gibsondelar köpta från Guitarpartsresource.OBS!Det är inte originaldelar. Teledelarna är nickelpläterade förutom jackplattan som är kromad. Wiringkitet är ett vintage med cts-potar och 3-läges Crl-switch.
Det bästa är naturligtvis om någon köper hela klabbet för 300:-inkl.frakt.
Rak modell, hög och låg.
Micksarg Kramer från 80-talet, svart,rak modell, höjd 4-6mm.
09 Mar 2008, 20:31
Vibrolux
Jag vill ha wiringkitet. vad står det på prislappen? /Vibro
09 Mar 2008, 21:02
K-G
Du hava ett mejl på ingående angående teleprylarna [:)]
[url="http://www.theboogiecats.com/"][/url]
09 Mar 2008, 21:06
K-G
jonos wrote:
Här går det undan Alla teleprylar sålda till Boogiekatten.
gibson och kramerdelar kvar.
Mvh Jon
Mmmmm....väntar på ditt mejl och jag förutsätter att det då är detta vi talar om: <i>Teledelarna är nickelpläterade förutom jackplattan som är kromad. Wiringkitet är ett vintage med cts-potar och 3-läges Crl-switch"]
Mmmmm....väntar på ditt mejl och jag förutsätter att det då är detta vi talar om: <i>Teledelarna är nickelpläterade förutom jackplattan som är kromad. Wiringkitet är ett vintage med cts-potar och 3-läges Crl-switch"]
Var lugn det är nickel förutom jackplattan och ett vintagekit med tygkablar och hela faderullan.
Mvh Jon
09 Mar 2008, 21:25
K-G
jonos wrote:
[:)][:)][:)]
[url="http://www.theboogiecats.com/"][/url]
Var lugn det är nickel förutom jackplattan och ett vintagekit med tygkablar och hela faderullan.
Users browsing this forum: No registered users and 33 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum