|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
| Author |
Message |
|
DNS
|
 Melodifestivalen!
Missade jag för jag åt pasta med rödtjut på fd Crazy Horse. Jag skulle ta igen nu på morgonkvisten för mitt ex's syster skulle sjunga nåt slags operagrej. Hon är frän så då duger slager-SM. Men vad håken, man kan ju inte hitta låten nånstans? Det kan väl inte vara hemligt längre? Carola & vad han nu heter spelas väl radio, eller blandar jag ihop med nå't gammalt? Jaja nu vippar jag.. Retroaktiv skål förresten.
<font size="1">Edited by - DNS on jada jada 2008 alldeles nyligen. </font id="size1">
|
| 24 Feb 2008, 06:53 |
|
 |
|
Tobbe z
|
Du gjorde ett bra val [V] Hon gick vidare så det kanske är därför den inte är utlagd?
|
| 24 Feb 2008, 21:01 |
|
 |
|
DNS
|
Jag hittade ljudet på YT. Hon kunde hoppat operan, lät ju inte så tokigt om det andra. Brukar bli lite mycket musikal för min smak annars. Nästan popröst. Jaha, gick vidare.. men visst har jag hört Carola & Johnsson på radion eller har jag drömt? Vad gör dom på youtube, byter dom servrar en gång i veckan nu eller? Heldött nu..
<font size="1">Edited by - DNS on jada jada 2008 alldeles nyligen. </font id="size1">
|
| 24 Feb 2008, 21:31 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|