|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 1 post ] |
|
| Author |
Message |
|
harold
|
 Hej, och ett rejält OT
Hej. Hängde en del på Planket förr och håller med om att tonen och stämningen här verkar - bättre. Fick hursomhelst en del värdefull hjälp där, och kommer nog att behöva det även här. Men nu var det inte det som fick mig att regga mig här idag. Jag undrar om det finns någon här från uppsalatrakten som kan tänka sig att arbeta som ledsagare till min son. Han har haft några under åren och det har funkat bra, det enda som varit lite trist är att ingen av dem varit särskilt musikintresserad, medan det i stort sett är hans enda intresse. Så nu när hans senaste ledsagare åker in i lumpen tänkte jag, att varför inte kolla här? Kneget i sig är inte särskilt betungande, det handlar om att vara sällskap någon eftermiddag då och då (max 25 timmar/mån) och se till att han kommer ut bland folk. Social träning helt enkelt. Han har inget gravt handikapp eller så, utan är en trevlig och glad 17-åring som på grund av stora svårigheter under uppväxten helt enkelt blivit lite isolerad. Din ålder är helt ointressant, personliga egenskaper viktigare, men du bör vara över 20. Räkna med mycket hängande i musikaffärer i Uppsala och Stockholm. Om någon är intresserad, skicka gärna ett mail. Och god fortsättning på året allihop, förstås.
|
| 05 Jan 2008, 17:55 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 1 post ] |
|