View unanswered posts | View active topics It is currently 03 May 2026, 11:01

Reply to topic  [ 6 posts ] 
Ahhhhhhhh!!!!!!!! Äntligen! 
Author Message

Faan vad skönt att Bojen är uppe igen! Nu kan man börja leva sitt liv via datorn igen![:D]

Stort tack till alla som jobbat med detta![:)][:)][:)]

10 Mar 2007, 08:25
Profile ICQ WWW

10 Mar 2007, 23:21
Profile

Jag hade slutat kolla...
.. och så smått börjat hänga på musikpoolen istället men jag stör mig å det grövsta på forummotorn där... och såg precis i en annan tråd att det är på väg att bli samma här :(

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
<b><font color=red>Till salu:</font id=red>[url="http://www.ovenholm.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8520"]akustisk gitarr (Tanglewood TW28)[/url]</b>

16 Mar 2007, 16:08
Profile ICQ WWW

Det är ju inte ett absolut måste att byta motor här heller, Snitz har faktiskt vaknat till liv lite och utveckling sker lite bättre nu än tidigare. Sedan, det man eventuellt stör sig på är ju enbart presentationen och där kan man via mallar "härma" ljudbojen exact. På musikpoolen kör dom med standardmallen och den är ju inte det vackraste.

Jag kommer att fortsätta köra konvertering på Ljudbojen, men vi låter denna ligga som den är tills allt funkar 100% (om det nu byts). Vi vill ju inte ha några avbrott i bojen igen...

/Emnitec

*Det som är gratis smakar bra, stjäl mat från bordsgrannen*

16 Mar 2007, 16:21
Profile

Emnitec wrote:

Det är ju inte ett absolut måste att byta motor här heller, Snitz har faktiskt vaknat till liv lite och utveckling sker lite bättre nu än tidigare. Sedan, det man eventuellt stör sig på är ju enbart presentationen och där kan man via mallar "härma" ljudbojen exact. På musikpoolen kör dom med standardmallen och den är ju inte det vackraste.

Jag kommer att fortsätta köra konvertering på Ljudbojen, men vi låter denna ligga som den är tills allt funkar 100% (om det nu byts). Vi vill ju inte ha några avbrott i bojen igen...

/Emnitec

*Det som är gratis smakar bra, stjäl mat från bordsgrannen*

Jag tycker även att den erbjuder för många möjligheter för användarna att göra gräsliga poster. Men jag har sett att det går att stänga av sådant för sin egen användare. Vilket kanske fungerar bra (jag har inte testat).

Äh, jag är kanske väl negativ. Jag anser egentligen att det är de som ska administrera som bör få välja vad de vill administrera för något, särskilt när de inte får någon betalt :)

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
<b><font color=red>Till salu:</font id=red>[url="http://www.ovenholm.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8520"]akustisk gitarr (Tanglewood TW28)[/url]</b>

16 Mar 2007, 16:39
Profile ICQ WWW

Jag tycker även att den erbjuder för många möjligheter för användarna att göra gräsliga poster.

Webbtekniken i ett nötskal. Det är för mycket webb på dagens forum!
Internet var vackrare innan HTML. [;)]

16 Mar 2007, 16:44
Profile
Reply to topic   [ 6 posts ]