| Author |
Message |
|
Hoochie coochie man
|
 fredagsskål
På plats i Mönsterås, ett par pilsner innanför västen, blues i varje gathörn, solen skiner - kan det bli bättre?
|
| 27 May 2011, 16:27 |
|
 |
|
badlands
|
Inte samma flyt här inte.... Intagit lite kina-mat med familjen som dränkts ned med lite röd-tjut. Mulet och regnet hänger i luften här i Sumpan... Skål på Er !!! Värmer upp inför CL-finalen i morgon.... http://www.missingpieces.se
|
| 27 May 2011, 17:19 |
|
 |
|
Wicca
|
Igår hade jag terminens sista ordinarie tenta så i princip har jag sommarlov nu. Dock har jag två omtentor de närmsta två veckorna och sedan ska jag börja på två sommarkurser så särskilt lov-igt blir det ju inte. [:I]
Nåväl, skål i päroncider ändå. [:)]
__________ "I´m not just another brick in the wall."
|
| 27 May 2011, 18:40 |
|
 |
|
iggle
|
Sitte å tar en Ouzo Plomariou tillsammans med lite fetaost å en korv lite innan kammbenen blir klara, tillsammans med en grekisk bonsallad å bröd. Måste hedra mitt grekiska kulturarv
|
| 27 May 2011, 18:44 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
Skål i en svinkall Carlsberg! Här blir det Tacos om en liten stund, då yngsta dottern och "mågen" är på besök ikväll. Hejsan! [:)]  <font size="2">/Janne i Själevad – Suffering severely from honkieritis. </font id="size2">
|
| 27 May 2011, 18:47 |
|
 |
|
kjelle
|
Skål i en överbliven Mariestads Old Ox, lite för mycket styrka i en öl för min smak dock. Men, den skall inte förfaras! Mot rödtjutet! SKÅL! 
|
| 27 May 2011, 19:36 |
|
 |
|
FenderBender
|
Wicca wrote: Igår hade jag terminens sista ordinarie tenta så i princip har jag sommarlov nu. Dock har jag två omtentor de närmsta två veckorna och sedan ska jag börja på två sommarkurser så särskilt lov-igt blir det ju inte. [:I]
Nåväl, skål i päroncider ändå. [:)]
__________ "I´m not just another brick in the wall."
Omtentor är pest. Jag var nära att tvingas göra en tenta iklädd frack, men lyckades på nionde försöket. Du har mina djupaste sympatier! [;)]  <font size="2">/Janne i Själevad – Suffering severely from honkieritis. </font id="size2">
|
| 27 May 2011, 19:37 |
|
 |
|
Wicca
|
Jag brukar säga att omtentor är som en krydda, varpå mina vänner kollar jäkligt surt på mig. "Jag sa ju inte vilken krydda.  " Dock känns det rätt lugnt inför dessa, då anledningen till att jag kuggat dem inte har någonting att göra med mitt intellekt. [:)] Däremot har jag en i augusti som är fjärde gången gillt, bläh. Dessutom börjar det dra ihop sig nu, bara ett år kvar på universitetet förhoppningsvis. __________ "I´m not just another brick in the wall."
|
| 27 May 2011, 20:13 |
|
 |
|
harpgear
|
Lite stark kanske, men flaskan är ju snygg! Skål iallafullafall[8D] kjelle wrote: Skål i en överbliven Mariestads Old Ox, lite för mycket styrka i en öl för min smak dock. Men, den skall inte förfaras! Mot rödtjutet! SKÅL! 
|
| 27 May 2011, 20:19 |
|
 |
|
FenderBender
|
Wicca wrote: Jag brukar säga att omtentor är som en krydda, varpå mina vänner kollar jäkligt surt på mig. "Jag sa ju inte vilken krydda.  " Dock känns det rätt lugnt inför dessa, då anledningen till att jag kuggat dem inte har någonting att göra med mitt intellekt. [:)] Däremot har jag en i augusti som är fjärde gången gillt, bläh. Dessutom börjar det dra ihop sig nu, bara ett år kvar på universitetet förhoppningsvis. __________ "I´m not just another brick in the wall." +1 Jag var långpendlande småbarnsförälder med exraarbete. Det var omöjlig att sätta alla tentor på första försöket. [:)]  <font size="2">/Janne i Själevad – Suffering severely from honkieritis. </font id="size2">
|
| 27 May 2011, 20:41 |
|
 |
|
Joshunznera
Joined: 03 Dec 2002, 21:30 Posts: 18992 Location: Södra sthlm SWISH
|
FenderBender wrote: Wicca wrote: Jag brukar säga att omtentor är som en krydda, varpå mina vänner kollar jäkligt surt på mig. "Jag sa ju inte vilken krydda.  " Dock känns det rätt lugnt inför dessa, då anledningen till att jag kuggat dem inte har någonting att göra med mitt intellekt. [:)] Däremot har jag en i augusti som är fjärde gången gillt, bläh. Dessutom börjar det dra ihop sig nu, bara ett år kvar på universitetet förhoppningsvis. __________ "I´m not just another brick in the wall." +1 <font color="blue"><b>Jag var långpendlande småbarnsförälder med exraarbete. Det var omöjlig att sätta alla tentor på första försöket. </b></font id="blue">[:)]  <font size="2">/Janne i Själevad – Suffering severely from honkieritis. </font id="size2"> varför då? -------------------------------------------------  The beat goes on and I´m so wrong
|
| 28 May 2011, 01:32 |
|
 |
|
spindeln
|
badlands wrote: Inte samma flyt här inte.... Intagit lite kina-mat med familjen som dränkts ned med lite röd-tjut. Mulet och regnet hänger i luften här i Sumpan... Skål på Er !!! Värmer upp inför CL-finalen i morgon.... http://www.missingpieces.sejag käkade lunch med ola wenström igår....han är sjukt laddad han med. Årets fotbollsdag idag.
|
| 28 May 2011, 09:20 |
|
 |
|
FenderBender
|
Joshunznera wrote: FenderBender wrote: Wicca wrote: Jag brukar säga att omtentor är som en krydda, varpå mina vänner kollar jäkligt surt på mig. "Jag sa ju inte vilken krydda.  " Dock känns det rätt lugnt inför dessa, då anledningen till att jag kuggat dem inte har någonting att göra med mitt intellekt. [:)] Däremot har jag en i augusti som är fjärde gången gillt, bläh. Dessutom börjar det dra ihop sig nu, bara ett år kvar på universitetet förhoppningsvis. __________ "I´m not just another brick in the wall." +1 <font color="blue"><b>Jag var långpendlande småbarnsförälder med exraarbete. Det var omöjlig att sätta alla tentor på första försöket. </b></font id="blue">[:)]  <font size="2">/Janne i Själevad – Suffering severely from honkieritis. </font id="size2"> <b><font color="red">varför då?</font id="red"></b> -------------------------------------------------  The beat goes on and I´m so wrong Dygnet räckte inte till, helt enkelt. Då fick man fälla ner schaktbladet och skjuta vissa saker framför sig. [:I]  <font size="2">/Janne i Själevad – Suffering severely from honkieritis. </font id="size2">
|
| 28 May 2011, 09:26 |
|
|