Jo studsmatta är helt rätt [8D]
Har liksom rätt ålder inne för att yttra mig här känner jag [:D]
Vi köpte från studsexperten, men vi hade vissa kontakter med ägaren, så vi fick ett bra pris. Men han som har stället är oerhört trevlig och tillmötesgående.
http://www.studsexperten.se/Grymt bra studs och den har fortfarande kvar svikten efter ca 5 år, på en billig så blir de mycket mjukare ju mer man studsar. Denna är perfekt!
Vi har skyddsnät på, men det är inget hinder, man kan hoppa över till gräsmattan med lite övning, börja dock med att spänna av nätet från toppen på ca 2 av stolparna, så nätet slakar ner lite, så börjar man där.
De är också inga problem att hoppa många på samtidigt, har hoppat kanske 6-7 tonåringar samtidigt, väldigt kul studseffekter när man studsar upp varandra. Det värsta som hänt är la att en polare fick en [B)] efter ett knä i ansiktet.
Men han verkade iofs ganska stolt över sin praktfulla blåtira.
Lilla syrran har lyckats flyga ut några gånger ur de lilla hålet där man går in, det går dock att stänga om man orkar det.
Hon är dock rätt hård av sig, 9 år yngre än mig, 7 år yngre än min bror.
Nu blir det inte så ofta längre, dels så sabbade jag ryggen i fjällen förra året. Landade på ryggen efter ett hopp.
2h ambulansfärd till mora sjukhus i vakuummadrass läkarna var väldigt glada över att jag hade ryggskydd. Bröt inget, men fick leva med ont i ryggen ett bra tag..
Men nu är den typ bra, hinner dock inte med plugg och musiken och så börjar man väl bli lite mognare... förhoppningsvis [:)]